Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FrNo schreef:neetoch schreef:ik vind het een normaal bedrag eigenlijk; ze staan duidelijk volledig op hooi, want gras krijgen ze niet en dan is 100 per paard per maand geen idioot hoog bedrag. Zeker niet met de hooi prijzen van nu die hier bv nog niet gedaald zijn.
Ts heeft het over €100.- per week
Benzz schreef:Een 400 kg baal kost ongeveer 60 euro. Daar moet je per paard echt ruim voldoende aan hebben. Ze kunnen niet eens heel veel meer opnemen.
Princesj schreef:MyrtheJ schreef:Tenacity ranch in laren nog een optie? te vinden via de lijst van het nieuwe paard houden.
Volgens mij heb je daar wel staldiensten!
Sure_lee schreef:Ik ga nu zo'n 3 a 4 x per week naar stal. Als ik nu niet die zorgen zou hebben van voer regelen enzo zou ik ook 3 a 4 keer per week buiten rijden. Met in een bak rijden maak je mij en mijn paarden niet blij...
Als de paarden dichterbij zouden staan dan zou ik wellicht vaker gaan en dus nog vaker gaan buiten rijden.
Om dan steeds met de trailer te gaan zie ik niet zo zitten.
Concessies wil ik best doen. Maar dan weloverwogen. Daarom ben ik wel blij met dit topic. Want als het echt niet bestaat wat ik zoek..... moet ik het misschien maar zelf beginnen!
Haha nu ben ik daar niet toe in staat maar wie weet voor de toekomst.