Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gotovic schreef:Vivre schreef:In West Brabant zitten er genoeg die op dat niveau lesgeven. Prijzen geen idee, en ze komen vast niet allen op lokatie.
Aniek en Femke de Laat Roosendaal.
Mattie Boomaars (grand prix jury) zit in Breda
Roos Dyson zit in Essen
Johan en Penny Rockx zitten in Nispen, Thalia is volgens mij ook bezig met diploma tot instructeur
Kim Schmid Oud Gastel
Monique v Sluijs (hoogerheide?)
Brecht d'hoore en Dominique vd Horst, Hoogerheide. Annemiek vd Horst (weet niet of ze nog les geeft)
Annemiek van Venrooij Oud Gastel (ZZ zwaar)
Marieke de Mooij werkt samen met Andy Suppers, Wouwse Plantage
Hans van Bedaf, Etten leur
Als je lid bent van een vereniging in West Brabant kun je mee doen aan de jaarlijkse rijderscursus. Is een betaalbare manier om een instructeur uit te proberen (groepen van 3-4, 4 lessen)
Ik ben helaas niet lid van een West-Brabantse vereniging. Ik heb al deze mensen inderdaad ook gevonden, ik heb de instructeursdatabase van de KNHS ook al geraadpleegd en daar is een hele waslijst van namen uit gekomen, onder andere namen die hier ook genoemd worden.
Het probleem is echter dat ik het niet zie zitten om iedereen te bellen om om de tarieven te vragen. Een aantal heb ik een mail gestuurd maar die reageren niet. De reden dat ik niet graag bel is omdat ik gehoorproblemen heb en dan is het niet handig om een gesprek te voeren over en iemand mij probeert te vertellen waarom die instructeur die boven mijn budget valt het geld wel waard is. (Dat betwist ik overigens nooit, maar is budgetair gewoon niet mogelijk voor mij)
Dat is ook de reden dat ik hier op Bokt vraag om ervaringen met instructeurs en hun tarieven.
Vivre schreef:Als je een gehoorprobleem hebt, en niet kan bellen, denk ik niet dat een instructeur je kan helpen. Zelfs met een instructie set, wat toch het zelfde idee geeft als een telefoon gesprek…
Ik kan het weten, heb zelf een sterk verminderd gehoor, maar bellen gaat prima hoor.![]()
Als ik jou was, zou ik er toch een paar belletjes aan wagen, ook om je situatie uit te leggen, en een inschatting te kunnen maken, wat voor type person het is.
Als je gelijk het uurtarief vraagt, en het valt boven je budget, kan je dat direct aangeven, en hoeft het geen onnodig lang gesprek te worden.
Daar ben je sneller mee uit, dan met een hoop heen en weer gemail, en je mist geen kans omdat iemand een mail niet beantwoord, die misschien wel een geschikte instructeur is.
Succes met je keuze!