cobiie schreef:neetoch schreef:Ik kan er met mijn pet niet bij iig; Als ik nu 10 min. verder dan waar ik nu nog woon, voor 90 euro per maand minder wel alle faciliteiten (rijbak, longeercirkel, prachtig bos met ruiterpaden), verzorging, ruwvoer/bodembedekking/krachtvoer heb, dan dat ik waar ik woon en huur kan krijgen.
Dat maakt nog niet dat de andere eigenaar dus maar de prijzen moet verlagen.
Jullie zijn vrij te gaan/staan waar jullie willen als het niet bevalt.
Tuurlijk kan je overleggen dat je voor bedrag x wel blijft staan maar nu bij bedrag Y vertrekt, maar dat is vaak het maximale wat je kan doen.
Hij heeft zelf deze opening aangedragen, als we kunnen tonen dat het op andere plekken goedkoper is dan past hij de prijs aan.
En weggaan, ja dat kan, maar niet makkelijk. De ene woont!! daar op het terrein. En ik heb een omheining van 2 meter hoog gaas en een dekhengst, dus makkelijk weggaan is het niet. En ik hou er wel van om alles zelf te doen en niet in pension te staan. Ik sta daar al 10 jaar he. Hij leent materiaal van me, ik injecteer zijn zieke geit zodat de da niet speciaal daarvoor moet komen, we passen op de beesten als ze op vakantie gaan. Hij lift mee op mijn apparaat en palen. Het mag nu wel weer van 2 kanten gaan komen.