Weten jullie een goed adresje?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 10:10

Lau schreef:
Ik kan niet meer _O-

That's what he said.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 10:11

Anoniem schreef:
Lau schreef:
Ik kan niet meer _O-

That's what he said.

:') _O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 10:12

Paardenfann4 schreef:
Volgens mij zoekt de TS een leasepaard. Dus niet voor 1 maand een paard huren maar langere tijd. Daarnaast zoekt hij een adres waar hij met het paard naartoe kan gaan om een vakantie te vieren. Dit is wat ik uit het bericht opmaak.
Dit inderdaad, leasen en samen op pad willen. Absoluut mogelijk, niet de meest gangbare optie en ik zou alles zwart op wit laten zetten middels een contract.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 10:13

Anoniem schreef:
Ik zei toch dat ik online de liefste versie van mezelf ben. Rrrrrrrrrrrrrrr voorraadje, de rest kom je maar halen, dan kan ik meteen laten zien hoe serieus ik je neem. <<)
Dank u zeerrrrrrrr!

Misschien ben ik in het echt wel een verschrikkelijke eikel, hoe serieus je me ook neemt :P

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 10:16

Ailill schreef:
Anoniem schreef:
Ik zei toch dat ik online de liefste versie van mezelf ben. Rrrrrrrrrrrrrrr voorraadje, de rest kom je maar halen, dan kan ik meteen laten zien hoe serieus ik je neem. <<)
Dank u zeerrrrrrrr!

Misschien ben ik in het echt wel een verschrikkelijke eikel, hoe serieus je me ook neemt :P

Voel je niks van :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 10:18

Ailill schreef:
Anoniem schreef:
Dank u zeerrrrrrrr!

:Y) daar weet ik wel raad mee.

nessinator

Re: Weten jullie een goed adresje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 10:24

Haha dit topic is wel op een leuke manier aan het ontsporen zeg :=
Ben wel benieuwd naar de uitkomst, want dan kan ik mijn paardloze vriendin ook een keer een weekje mee op paardenvakantie nemen!

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 10:30

Ik zie het nog anders: TS zoekt een leasepaard dat ze/hij op een stalling naar eigen keuze kan zetten, bijvoorbeeld dit: https://www.sophiebella.nl/echt-paardrijden/leasen/ .

Daarnaast een vakantieplek met een paard erbij voor een midweek. Dat zal misschien wat lastiger worden, maar misschien is wat met één van de maneges met vakantiehuisjes/tentengebeuren in Drenthe te regelen. Schoonloo, Buinen, Otterlo schiet me zo te binnen en zo zijn er nog wel meer. Of dat voor dit budget kan durf ik niet te zeggen, dat zal nagevraagd moeten worden. https://www.paardenprovincie.nl/ .
Laatst bijgewerkt door Jet op 06-07-19 10:56, in het totaal 1 keer bewerkt

NRJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 10:45

Apple

Re: Weten jullie een goed adresje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 14:39

Moderatoropmerking:
Ik zet even een slotje op dit topic. De vraag van de topicstarter is niet zo vreemd. De gekozen boktnaam, leeftijd en geslacht doen weer wel vraagtekens oproepen :-) . Wij gaan onderzoeken of er misschien iets aan de hand is met iemand die erg op internet gepest is, danwel of het een 'fake-account' of 'enge vent' betreft :-)