Lau schreef:Ik kan niet meer
That's what he said.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paardenfann4 schreef:Dit inderdaad, leasen en samen op pad willen. Absoluut mogelijk, niet de meest gangbare optie en ik zou alles zwart op wit laten zetten middels een contract.Volgens mij zoekt de TS een leasepaard. Dus niet voor 1 maand een paard huren maar langere tijd. Daarnaast zoekt hij een adres waar hij met het paard naartoe kan gaan om een vakantie te vieren. Dit is wat ik uit het bericht opmaak.
Ailill schreef:Anoniem schreef:Dank u zeerrrrrrrr!Ik zei toch dat ik online de liefste versie van mezelf ben. Rrrrrrrrrrrrrrr voorraadje, de rest kom je maar halen, dan kan ik meteen laten zien hoe serieus ik je neem.
Misschien ben ik in het echt wel een verschrikkelijke eikel, hoe serieus je me ook neemt
Ailill schreef:Anoniem schreef:Dank u zeerrrrrrrr!Ik zei toch dat ik online de liefste versie van mezelf ben. Rrrrrrrrrrrrrrr voorraadje, de rest kom je maar halen, dan kan ik meteen laten zien hoe serieus ik je neem.
Misschien ben ik in het echt wel een verschrikkelijke eikel, hoe serieus je me ook neemt