Mobiele apparatuur omg. Ede

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-19 11:26

Veel verschillende meningen dus, het blijft lastig! Op dit moment neig ik naar Frank van Leeuwen of DAP VUG.

japielover schreef:
Zo wel bas als Jos kan ik je afraden.

ik zelf ben erg tevreden geweest over wellensiek maar dan is DAP VUG dichterbij.
voor zo ver ik weet hebben zei mobiele apparatuur.
ze hebben mijn shet toen volledig uit gerontgend op het voor been.
van schouder tot hoef en dit heeft me incl sedatie 350 euro gekost.

hij was toen al een jaar kreupel en dankzei VUG had ik eindelijk een oorzaak

Op basis waarvan raadt je Jos en Bas af, eigen ervaringen met kreupelheden?

Sure_lee schreef:
Ik volg even met je mee.
Ik kan echt nergens dat kaartje meer vinden van degene die op stal was laatst. Sorry.
Misschien even in de groepsapp van stal vragen wie het was?

Maar als je wel naar de kliniek wilt rijden.... Ik heb een trailer en auto en engelen geduld met laden.
Dus dat is evt nog een optie als je dat zou willen.

Wat een super lief aanbod Shirley :o ! Ik hou 'm in gedachten. Al zou het wel makkelijker zijn (ook voor jou) als ze langs kunnen komen!

ninaphilo schreef:
Ik woon in de buurt van Ede en heb een paar jaar terug foto's laten maken op eigen locatie door de Lingehoeve volgensmij.
Moet je wel een donkere plek voor hebben, wij gebruikten een schuur/stal.

Op hun site staat ook iets over kreupelsheidsonderzoek dus dat doen ze ook neem ik aan.

Ik heb Lingehoeve in januari laten komen voor en kreupelheidsonderzoek, zij heeft me toen geadviseerd om röntgenfoto's te maken, toen heb ik ook duidelijk vermeld dat het lastig voor mij was om vervoer te regelen maar noemde toen niks over mobiele apparatuur.. Ik vraag me dus af of ze dat nog doen.