Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ineke2 schreef:Goed om te weten Allegra.
Gilze is vrees ik voor nu ook te ver...
Edit hoewel dat is net zo ver als Drunen.
Ik ga denken
LukieBradley schreef:Ik vind dat wel meevallen eigenlijk behalve knooppunt hooipolder dan bij Raamsdonksveer. Maar idd door alle extra reistijd zit je niet te wachten op nog meer extra vertraging etc
Ineke2 schreef:Nee klopt ik weet het ook echt niet![]()
Daarom mijn vraag ook hier.
Ik ga van uit Spijkenisse de A15 op, langs Dordrecht, Gorinchem, Hardingsveld Giessendam, Waalwijk en dan ben ik er bijna.
Werktijden vrij rottig... van half 8 tot half 5 of van half 9 tot half 6
Buitenrijden is wel een belangrijk punt voor mij. Maar tot ik zelf verhuisd ben wil ik nog wel gaan voor een tijdelijke optie waarbij dat wat minder is.
Ineke2 schreef:Ja en ik ben langs die plaatsen gereden ( wegborden op de weg)??
Heb het via navigatie gedaan dus niet zomaar wat rondgedwaald
tita schreef:LukieBradley schreef:Ik vind dat wel meevallen eigenlijk behalve knooppunt hooipolder dan bij Raamsdonksveer. Maar idd door alle extra reistijd zit je niet te wachten op nog meer extra vertraging etc
Werk jij in Spijkenisse, heb je een idee waar dat ligt, heb je een idee hoe fiets druk het kan zijn rondom Rotterdam en zijn Maasvlakte.
Ellende van Europoort is ongekend groot.
Ellende van de A27 daar wil je ook niet vrijwillig aan deelnemen
Made, hoge, lage Zwaluwe is geen enkel fatsoenlijk bos.
Hoe belangrijk is de omgeving voor je om buiten te rijden
Ineke2 schreef:Heel handig om dat te weten tita, als ik vragen heb hoor je het. Ik ga morgen weer proberen te bellen naar Zeggezicht en het topic eens doornemen.
Ineke2 schreef:Simbaa dat is wat mij nu ook het beste lijkt inderdaad, maar ik ben niet bekend in de omgeving en niet alle stallen hebben een website / moet je maar net weten