Hoefsmid gezocht omgeving Ommen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

marloesxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-19 14:03

xPearl schreef:
Normaalgesproken heb ik David Dekker, maar laatst kon hij niet op korte termijn langskomen en adviseerde mij om Arjan Smilde te bellen. Die is geweest en Arjan is een hele goede, rustige vent! Ben heel tevreden over beide :D

Arjan Smilde is inderdaad ook erg goed! Hij is 2x bij mij geweest maar daarna kreeg ik geen reactie meer.. Na 2 weken tevergeefs proberen om een afspraak te maken ben ik dus overgestapt naar Dirk Winters. Nu, 3 maanden later, Heeft Arjan nog niks laten horen... dus dat zegt ook genoeg

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 14:12

marloesxx schreef:
xPearl schreef:
Normaalgesproken heb ik David Dekker, maar laatst kon hij niet op korte termijn langskomen en adviseerde mij om Arjan Smilde te bellen. Die is geweest en Arjan is een hele goede, rustige vent! Ben heel tevreden over beide :D

Arjan Smilde is inderdaad ook erg goed! Hij is 2x bij mij geweest maar daarna kreeg ik geen reactie meer.. Na 2 weken tevergeefs proberen om een afspraak te maken ben ik dus overgestapt naar Dirk Winters. Nu, 3 maanden later, Heeft Arjan nog niks laten horen... dus dat zegt ook genoeg

Herkenbaar inderdaad..
Ik had 'm 14Aug geappt en de 28e kwam die pas.. Met inderdaad slechte/geen communicatie via de app.. Dat is wel heel vervelend. Gelukkig is het nu gedaan en ben ik super tevreden over zijn werk. Maar dit is wel erg verveld ja haha

marloesxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-19 14:15

xPearl schreef:
Herkenbaar inderdaad..
Ik had 'm 14Aug geappt en de 28e kwam die pas.. Met inderdaad slechte/geen communicatie via de app.. Dat is wel heel vervelend. Gelukkig is het nu gedaan en ben ik super tevreden over zijn werk. Maar dit is wel erg verveld ja haha

Wat communicatie met hoefsmeden betreft zou ik liever zelf hoefsmid zijn haha. Wat een drama is dat. Gelukkig reageert Dirk Winters altijd op dezelfde dag, vaak nog binnen 2 uur. En hij kan vaak binnen een week bij je zijn (spoed uitgezonderd natuurlijk). Dat geeft een boel rust moet ik zeggen. Ik voel me altijd zo schuldig als de hoefsmid niet op tijd komt door slechte communicatie :(

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 14:25

marloesxx schreef:
xPearl schreef:
Herkenbaar inderdaad..

Wat communicatie met hoefsmeden betreft zou ik liever zelf hoefsmid zijn haha. Wat een drama is dat. Gelukkig reageert Dirk Winters altijd op dezelfde dag, vaak nog binnen 2 uur. En hij kan vaak binnen een week bij je zijn (spoed uitgezonderd natuurlijk). Dat geeft een boel rust moet ik zeggen. Ik voel me altijd zo schuldig als de hoefsmid niet op tijd komt door slechte communicatie :(

Haha inderdaad!
David reageert ook wel aardig snel en kan vaak de week er op wel. Dus dat is fijn! :D

Myfairytale

Re: Hoefsmid gezocht omgeving Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 15:01

Oh dat is wel fijn om te weten inderdaad. Al plan ik in principe ook weer ver van tevoren in, gelijk weer over zoveel weken. Maar je weet maar nooit natuurlijk, dan is het wel zo fijn als hij dan snel kan komen. :j

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 15:46

Myfairytale schreef:
Oh dat is wel fijn om te weten inderdaad. Al plan ik in principe ook weer ver van tevoren in, gelijk weer over zoveel weken. Maar je weet maar nooit natuurlijk, dan is het wel zo fijn als hij dan snel kan komen. :j

Dat zal ook wel schelen! Ik plande nooit vooruit, maar app wanneer het (bijna) weer nodig is, haha. Mijn paard hoefde niet vaak bekapt te worden. Nu staat 'ie op ijzers en plan ik wel vooruit :).

MarliesV

Re: Hoefsmid gezocht omgeving Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 15:51

Johan Veurink is ook een aanrader.
Heb tegenwoordig een ander omdat ik van stal ben verhuisd, maar die bekapt goed, alleen is communicatief een ramp soms haha.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 16:16

MarliesV schreef:
Johan Veurink is ook een aanrader.
Heb tegenwoordig een ander omdat ik van stal ben verhuisd, maar die bekapt goed, alleen is communicatief een ramp soms haha.

Omdat ik gelijk weer een afspraak voor de volgende keer maak, vind ik het niet zo heel erg, maar wil toch wel graag een smid die bereikbaar is, als er toch een keertje wat is.

xPearl schreef:
Myfairytale schreef:

Dat zal ook wel schelen! Ik plande nooit vooruit, maar app wanneer het (bijna) weer nodig is, haha. Mijn paard hoefde niet vaak bekapt te worden. Nu staat 'ie op ijzers en plan ik wel vooruit :).

Ze staan bij ons nu ook nog zonder ijzers, even kijken of dat zo blijft.

nowylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 18:28

Tyshely schreef:
Wij hebben Lars tensen, fijne kerel!

Hier ook goed over Lars te spreken

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 19:20

nowylover schreef:
Tyshely schreef:
Wij hebben Lars tensen, fijne kerel!

Hier ook goed over Lars te spreken

Hij staat erbij op het lijstje. :D