Weidegang/stalling gezocht Rotterdam

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 21:44

Naomi schreef:
Parkzicht in Nieuwerkerk heeft ook een binnenbak

Verdere faciliteiten zijn niet je-van-het. 2 paddocks die ook gebruikt worden om te longeren bijvoorbeeld. Dus met andere woorden in de winter staat je paard op stal.

xsensibel

Re: Weidegang/stalling gezocht Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 23:26

Zoals ik hierboven al zei.. parkzicht is niet de leukste plek in deze omgeving :j

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 08:51

xsensibel schreef:
Mijn paard staat in nieuwerkerk aan den ijssel, net buiten rotterdam. Ik betaal €375 per maand en dan staat mevrouw in de zomer wel heel de dag buiten. Maar in de winter komt ze max 3u per dag buiten.

Ik heb wel een binnenbak en buitenbak.

Rotterdamse manege, betaal je €510 pm. Geen weiland en je kan oprotten wanneer het chio er is maar vervolgens wel stalling blijven betalen _O-

Stal palexini, manege charlois, schieruiters.. hebben allemaal weinig/geen weidegang

Mag ik vragen waar jij staat ?

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 10:45

__Robijn__ schreef:
xsensibel schreef:
Mijn paard staat in nieuwerkerk aan den ijssel, net buiten rotterdam. Ik betaal €375 per maand en dan staat mevrouw in de zomer wel heel de dag buiten. Maar in de winter komt ze max 3u per dag buiten.

Ik heb wel een binnenbak en buitenbak.

Rotterdamse manege, betaal je €510 pm. Geen weiland en je kan oprotten wanneer het chio er is maar vervolgens wel stalling blijven betalen _O-

Stal palexini, manege charlois, schieruiters.. hebben allemaal weinig/geen weidegang

Mag ik vragen waar jij staat ?

Uiteraard, ik sta op Stal Dijkhoeve :) inmiddels al bijna 8 jaar en ga nooit meer weg hier :D

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 11:57

xsensibel schreef:
Uiteraard, ik sta op Stal Dijkhoeve :) inmiddels al bijna 8 jaar en ga nooit meer weg hier :D

En hoeveel paarden hebben ze bij jou op stal? en worden ze binnen en buiten gezet? ook in de winter?

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 11:57

Misschien is Olsthoorn Stables in Schipluiden iets voor je? In de winter op de paddock en zomer op de wei, 3x daags zeer goede kwaliteit ruwvoer, goede buitenrijbaan en longeercirkel.