Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sastaic schreef:Stal van de Weerd aan de heuvelseweg.
Ik heb daar voor een aantal jaar terug gestaan met mijn pony.
paarden komen zowel zomers als swinters overdag op de wei en snachts op stal. Het is behoorlijk kleinschalig, er stonden toen geloof ik 8 pensionpaarden. Enige mogelijke minpunt, op zondag zijn ze gesloten. Maar ook dan komen de paaren wel gewoon op de wei.
Er is ook een buitenbak bij die toen goed begaanbaar was. prijs was toen ook helemaal niet duur en was all in. Ik geloof rond de 180 euro.
Niwla schreef:Volgens mij heeft de eigenaresse het op haar persoonlijke pagina gedeeld met en link naar de MP advertentie.
Edit: https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... ontent=vip
Laura1982 schreef:Hey Jolanda wat naar om te lezen dat Wouter overleden is. Hopelijk vind je een goed plekje voor de pony. Groetjes laura
Laura1982 schreef:Laura1982 schreef:Hey Jolanda wat naar om te lezen dat Wouter overleden is. Hopelijk vind je een goed plekje voor de pony. Groetjes laura
Hallo Laura,
Wat knap dat jij tussen de regels door leest dat ik het ben![]()
Wouter is afgelopen mei plotseling overleden, we hebben er nog steeds veel verdriet van, Siempie mist zijn maatje nu nog steeds. Zoals je leest gaan wij verhuizen en hebben we ook een recreatie woning gekocht. Ik wil Salim graag meenemen, hoop dat hij in een andere omgeving toch een fijn maatje vindt waar hij vriendjes mee kan worden.
Karina schreef:Ik kreeg dit topic doorgestuurd van iemand maar ben niet heel erg bokt-actief, en bij ons staat alles 24/7 buiten dus waarschijnlijk sowieso niet wat je zoekt. Maar ik herkende je echter uit de beschrijving (wat degene die dit stuurde dus niet wist) en heb je wel een berichtje gestuurd via messenger nu, oude vrienden.