Stalling Ede/Lunteren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 17:14

Wouter99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-18 17:33

Sastaic schreef:
Stal van de Weerd aan de heuvelseweg.
Ik heb daar voor een aantal jaar terug gestaan met mijn pony.
paarden komen zowel zomers als swinters overdag op de wei en snachts op stal. Het is behoorlijk kleinschalig, er stonden toen geloof ik 8 pensionpaarden. Enige mogelijke minpunt, op zondag zijn ze gesloten. Maar ook dan komen de paaren wel gewoon op de wei.
Er is ook een buitenbak bij die toen goed begaanbaar was. prijs was toen ook helemaal niet duur en was all in. Ik geloof rond de 180 euro.

Dank je +:)+ voeg ik ook toe aan mijn lijstje

_Ekenna

Re: Stalling Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 18:10

Er is nog een heel klein pensionstalletje aan de Woutersweg 1. Met weiland, paddocks en een prima buitenbak. Loopt een paar 100 meter verder parallel aan de Zonneoordlaan. Geen idee meer hoe ze heten en wat het telefoon nummer is, maar valleilam.nl staat op hetzelfde adres, dus je zal vast via dat telefoonnummer contact kunnen opnemen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 19:23

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 20:02

Ik kreeg dit topic doorgestuurd van iemand maar ben niet heel erg bokt-actief, en bij ons staat alles 24/7 buiten dus waarschijnlijk sowieso niet wat je zoekt. Maar ik herkende je echter uit de beschrijving (wat degene die dit stuurde dus niet wist) en heb je wel een berichtje gestuurd via messenger nu, oude vrienden +:)+ .

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 20:56

Laura1982 schreef:
Hey Jolanda wat naar om te lezen dat Wouter overleden is. Hopelijk vind je een goed plekje voor de pony. Groetjes laura

Hallo Laura,

Wat knap dat jij tussen de regels door leest dat ik het ben ;)

Wouter is afgelopen mei plotseling overleden, we hebben er nog steeds veel verdriet van, Siempie mist zijn maatje nu nog steeds. Zoals je leest gaan wij verhuizen en hebben we ook een recreatie woning gekocht. Ik wil Salim graag meenemen, hoop dat hij in een andere omgeving toch een fijn maatje vindt waar hij vriendjes mee kan worden.[/quote]

Ja de boktnaam en nrps pony en dat hij speciaal is in combinatie met jou naam deed het hem voor mij. Wij wonen sinds april in Renswoude maar ben niet bekend in deze omgeving om stalling te kunnen adviseren.
Ik heb Douwe nog in Zeist staan. Ik hoop dat Salim snel een vriendje vind sneu dat hij zo verdrietig is. Wouter was voor jullie allebei heel speciaal. Tijd heelt alle wonden maar dat maakt het verlies niet minder. Veel sterkte.

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 21:02

Laura1982 schreef:
Laura1982 schreef:
Hey Jolanda wat naar om te lezen dat Wouter overleden is. Hopelijk vind je een goed plekje voor de pony. Groetjes laura

Hallo Laura,

Wat knap dat jij tussen de regels door leest dat ik het ben ;)

Wouter is afgelopen mei plotseling overleden, we hebben er nog steeds veel verdriet van, Siempie mist zijn maatje nu nog steeds. Zoals je leest gaan wij verhuizen en hebben we ook een recreatie woning gekocht. Ik wil Salim graag meenemen, hoop dat hij in een andere omgeving toch een fijn maatje vindt waar hij vriendjes mee kan worden.

Ja de boktnaam en nrps pony en dat hij speciaal is in combinatie met jou naam deed het hem voor mij. Wij wonen sinds april in Renswoude maar ben niet bekend in deze omgeving om stalling te kunnen adviseren.
Ik heb Douwe nog in Zeist staan. Ik hoop dat Salim snel een vriendje vind sneu dat hij zo verdrietig is. Wouter was voor jullie allebei heel speciaal. Tijd heelt alle wonden maar dat maakt het verlies niet minder. Veel sterkte.[/quote]

Ah als je douwe ooit in de buurt barneveld/ lunteren(aan de kant van Barneveld) zet en je hebt iemand nodig kun je mij wel een pb doen. Ik heb tijd zat.

Wouter99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-18 08:38

Karina schreef:
Ik kreeg dit topic doorgestuurd van iemand maar ben niet heel erg bokt-actief, en bij ons staat alles 24/7 buiten dus waarschijnlijk sowieso niet wat je zoekt. Maar ik herkende je echter uit de beschrijving (wat degene die dit stuurde dus niet wist) en heb je wel een berichtje gestuurd via messenger nu, oude vrienden +:)+ .

*\o/*

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 11:57

Wouter99 schreef:
*\o/*

Al 1 paarden/hondenvriendin om de nieuwe hoek in ieder geval *\o/*
Helemaal leuk.