Nina1999 schreef:Dat de stallen voor die prijs niet voor het oprapen liggen in deze regio, lijkt me duidelijk. Het lijkt me echter ook logisch dat je als student maandelijks geen 400€ aan je paard kunt spenderen... Ik heb maar 1 plekje nodig en ben niet erg veeleisend. Daarnaast ben ik ook zeker bereid om mee te helpen.
Ja ik deed het wel, ook als student omdat ik mijn paard buiten wou hebben... Maar dat ter zijde.
Bij ons op de Utrechtse Weg zijn een 2/3-tal plekjes waar meerdere paarden bij iemand aan huis staan, je zou daar is langs kunnen rijden?
Anders ga je meer de andere kant op, richting Harmelen. Maar denk dat dat te ver voor je is?
...Maar mijn paard heeft ook een tijdje bij iemand aan huis gestaan, deed ik alles zelf. Betaalde qua stal maar €100 maar met de rest van de kosten zat ik ook wel over de €200 per maand toen... Over de tijd nog maar niet gesproken, dat nekte mij als student heel erg op zo'n doe-het-zelf stal.
Ik heb toen een topic geopend voor stallen in deze omgeving, maar wel met een budget van €400. Eventueel kan ik je wat doorsturen als je wilt? Kan niet garanderen dat er wat in zit binnen je budget