Mloui schreef:Tegenover de rijvereniging in Hoevelaken (Manege de Hogenbrink) zit een fijne pensionstal.
Staat vol + wachtlijst.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
UK_eef schreef:Wel zo netjes om dat via PB te doen dan. Ik ken de stal verder niet trouwens.
Danielleeee_ schreef:In Nijkerk heb je Stal Ludmilla's Hoeve (als ik het goed schrijf). Schijnt een hele leuke stal te zijnMet een goede buitenbak en heel veel tijd buiten.
chamion schreef:Danielleeee_ schreef:In Nijkerk heb je Stal Ludmilla's Hoeve (als ik het goed schrijf). Schijnt een hele leuke stal te zijnMet een goede buitenbak en heel veel tijd buiten.
Veel buiten? Ze staan non stop buiten. Is namelijk ook een paddock paradijs.
Extreem goede buitenbak. En ze hebben plannen om een binnenbak erbij te maken. Ook wordt de track uitgebreid as we speak.
dierfysio schreef:Info inderdaad via pb. Vuile was op internet gooien vind ik niet chique.
chamion schreef:Danielleeee_ schreef:In Nijkerk heb je Stal Ludmilla's Hoeve (als ik het goed schrijf). Schijnt een hele leuke stal te zijnMet een goede buitenbak en heel veel tijd buiten.
Veel buiten? Ze staan non stop buiten. Is namelijk ook een paddock paradijs.
Extreem goede buitenbak. En ze hebben plannen om een binnenbak erbij te maken. Ook wordt de track uitgebreid as we speak.
Cryssie schreef:dierfysio schreef:Dat in Leusden is stal VDV. Zou ik niet doen. Stal Hiensch in Nijkerkerveen is wel een dikke aanrader.
Stal VDV heet nu Stal Sabeau, hoorde ik. Zou ik ook zeker niet doen.
UK_eef schreef:Wel zo netjes om dat via PB te doen dan. Ik ken de stal verder niet trouwens.