Miniatuur beeldje van je paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pluttersput

Re: Miniatuur beeldje van je paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 21:58

De bokker die de wolliewatjes maakt is Madelief op bokt.

memberlist.php?mode=viewprofile&u=138710

Maakt je paardje na van wol, inclusief aftekeningen. Eigen haar is ze nog mee aan het experimenteren, maar je zou haar altijd eens kunnen benaderen.

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 22:19

Ik heb okk een vilten versie van mijn paard maar er is ook een bedrijf wat je paard echt 3d print. Ze stonden op de dag van het oudere paard dacht ik? Vond het mooi maar het was best prijzig.

wopwop2008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-18 22:28

Ik heb nu contact met Seven, ziet er erg mooi uit.

Bij erg veel 3d print bedrijven moet je op locatie komen en dat wil ik het oudje niet meer aandoen. Ik heb nog niemand gevonden die op locatie komt in drenthe. Daarnaast wil ik ook geen handen mer geld uitgeven.

Tuurlijk mag het een bepaald prijskaartje hebben(max. 200 euro) maar het moet wel leuk blijven.

Die paarden van wol ziet er ook wel grappig uit maar ik wil wel iets met meer detail.

Thestral

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 22:29

Mariett schreef:
Er zijn mensen die schleich of breyer modellen custom schilderen :) Onder andere hoefijzer hier op bokt (qvdw arts & crafts) doet dat.

Zij is inderdaad heeeeel goed! Ken haar nog uit de tijd dat we modelpaarden spaarden ;)

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 19:00

Wat leuk dat ik dit topic nu zie, zat hier al een poosje mee in mn hoofd om er een van mn overleden paardje te laten maken. Misschien binnenkort toch ook maar eens een berichtje sturen.