Who makes my day Gezocht samber afstamm

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laurie

Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 23:42

Happy1oor schreef:
Ik heb ook via pb hartverwarmende reacties gekregen. Zoals het er nu uitziet heb ik een plekje gevonden. Nu mijn man nog ffkes charteren om mij met de auto ter plaatse te brengen.
Ik houd jullie op de hoogte als het zover is, en als de eigenaar van de Samberzoon oke is, ook foto's.
Ontzettend bedankt voor het meeleven <3

Natuurlijk mag dat :)

kim_1990

Berichten: 1548
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 23:50

Happy1oor schreef:
kim_1990 schreef:
Op de sundanceranch in zweden staat ook een nakomeling (inmiddels 19 jaar) uit de samberlijn misschien eens een weekje vakantie boeken daar, er worden westernvakanties aangeboden daar waar zij onderdeel van uit maakt. :)


Leuke tip. Maar met heel veel dieren (2 shetlanders 4 honden 2 katten) thuis durf ik nooit zo ver weg. Als er iets is ben ik graag weer snel thuis.



Je hebt mensen die je kunt inhuren om op je huis en dieren te passen _/-\o_

Maar ik snap je wel hoor...ik.zou het ook niet zo snel durven als ik alles thuis heb en geen (bekende) oppasser heb haha

Happy1oor

Berichten: 473
Geregistreerd: 12-03-18

Re: Who makes my day Gezocht samber afstamm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-18 00:00

Ik heb een vaste oppas (via mijn besloten fb groep paardenoppas aan huis in natura etc)
Kim1990 ja da's loslaten...haha noet mijn sterkste kant.
Ik heb vast koppel (via mijn besloten fb groep paardenoppas aan huis in natura etc)
Lieve mensen, die mijn dieren goed kennen. Ze wonen in die periode gewoon in mijn huis. Maar als er iets met mijn dieren is wil ik gewoon graag binnen enkele uren thuis zijn. Y;(

Happy1oor

Berichten: 473
Geregistreerd: 12-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-18 00:00

Laurie schreef:
Happy1oor schreef:
Ik heb ook via pb hartverwarmende reacties gekregen. Zoals het er nu uitziet heb ik een plekje gevonden. Nu mijn man nog ffkes charteren om mij met de auto ter plaatse te brengen.
Ik houd jullie op de hoogte als het zover is, en als de eigenaar van de Samberzoon oke is, ook foto's.
Ontzettend bedankt voor het meeleven <3

Natuurlijk mag dat :)


Kijk dat is helemaal leuk. Wordt vervolgd :)F