Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Noahh_h schreef:In dat jaar ook bij manege bakker geweest. Een vriendin had dit geregeld. We hadden daar een prive rit. Zij met een paard van daar en ik op mijn eigen paard. Ook daar waren de mensen vriendelijk. Maar was het paardenwelzijn naar mijn mening een stuk minder. Ik vond sommige paarden er best slecht en niet happy uitzien.
Danseresje schreef:Napie schreef:Ik rij daar regelmatig (ongeveer eens per maand gemiddeld) Hele symphatieke mensen die paardenwelzijn belangrijk vinden en mij ook goed begeleiden tijdens het rijden met mijn houding. Op het strand wordt er in alle gangen gereden en inderdaad geen rengalop. Het is jammer dat ze ophouden
napie, heb jij toevallig pas gemleden een dagtocht gereden?
Napie schreef:Danseresje schreef:[quote="Napie"
Ik rij daar regelmatig (ongeveer eens per maand gemiddeld) Hele symphatieke mensen die paardenwelzijn belangrijk vinden en mij ook goed begeleiden tijdens het rijden met mijn houding. Op het strand wordt er in alle gangen gereden en inderdaad geen rengalop. Het is jammer dat ze ophouden
[/quote
napie, heb jij toevallig pas gemleden een dagtocht gereden?
De halve dagtocht. Terug van het pannenkoekenhuis naar de manege
Noahh_h schreef:Ik ben vorige jaar geweest. Ik dacht rond september. lk vond alles best goed geregeld. Zoals al gezegd vond ik het vriendelijke mensen. De meeste paarden stonden er goed bij. Vond wel dat sommige wat drukplekken hadden van (mogelijk) niet goed passende zadels....? En enkele vond ik iets mager. Wij waren wat vroeg, dus had even rondgesnuffeld op het terrein.
In dat jaar ook bij manege bakker geweest. Een vriendin had dit geregeld. We hadden daar een prive rit. Zij met een paard van daar en ik op mijn eigen paard. Ook daar waren de mensen vriendelijk. Maar was het paardenwelzijn naar mijn mening een stuk minder. Ik vond sommige paarden er best slecht en niet happy uitzien.
Wat ik erg goed vond van manege Smit, is dat er bij ons een forse vrouw in de groep zat. Eigenlijk was ze vrij dik en groot, met angst voor grotere paarden. Zij wilde heel graag op een pony. Gelukkig zei iemand van het personeel heel netjes dat zij met haar grootte niet op een pony kon.
Fitzroy schreef:Jemig, wat lees ik nu toch? Manege Smit gesloten? Wat zijn Aad en Yvonne gaan doen?
Ik heb er ook gereden, heb ook nog een oud manegepaard gehad en daarmee in pension gestaan.
Castilja schreef:Ik heb er zo'n 3 jaar geleden eens een buitenrit gemaakt. We hadden een beetje pech; het was een strandrit maar het zand was te zwaar. We hebben alleen rustig over 't strand gedraafd, terwijl we die rit geboekt hadden om eens lekker langs zee te kunnen denderen in volle galop.Kan niemand iets aan doen natuurlijk, maar we waren wel een beetje teleurgesteld na die rit haha. Ben er daarna ook nooit meer geweest, maar volgens mij verder prima stal.