Buitenrit gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SterreMarie

Re: Buitenrit gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 21:47

Sequoia Stables Ermelo!

tanjavdbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 02:23

Het strand in Den Haag <3

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-18 23:16

Wat een leuke reacties allemaal, dank!!
Vandaag zijn we n.a.v. jullie reacties afgereisd naar Leersum. We hebben voor mijn beste vriendin een leuk paard kunnen huren en heb zelf mijn eigen paard meegenomen.

Het was zeker voor herhaling vatbaar dus we zullen ongetwijfeld bij de andere locaties die jullie hebben getipt gaan rijden. *\o/*

Afbeelding

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 23:20

Als je naar de Drunense duinen wil kies dan voor manege Pullens ipv manege van Loon. Daar zijn ze een stuk zuiniger op de dieren en wordt er niet gejakkerd over de zandvlakte, alhoewel ik in dit topic lees dat anderen dat ervaren als leuke 'ruige ritten'. Pullens galoppeerd als duidelijk is dat de groep dat aan kan en dan op goede paden.

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 23:41

Manege van Loon gaat altijd in stap of soms een stukje in draf, als het niet te mul is, over de zandvlakte..

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-18 23:47

Zandvlaktes probeer ik sowieso te vermijden. Dat is bijna altijd veels te zwaar. Dankjewel voor je tip Goof, ik neem het mee. :)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 19:20

Goof schreef:
Als je naar de Drunense duinen wil kies dan voor manege Pullens ipv manege van Loon. Daar zijn ze een stuk zuiniger op de dieren en wordt er niet gejakkerd over de zandvlakte, alhoewel ik in dit topic lees dat anderen dat ervaren als leuke 'ruige ritten'. Pullens galoppeerd als duidelijk is dat de groep dat aan kan en dan op goede paden.

Hoi goof. Wanneer ben jij voor het laatst op manege van Loon geweest? Ik kom er al 10 jaar en er is erg veel veranderd qua paarden welzijn. Ook mbt galopperen. Dat hoeft niet over zandvlaktes om een ruige rit te zijn he ;)

shires2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 14:23

Buitenritreserveren.nl in Drunen. buitenritten door de Loonse en Drunense duinen op Shires!