Paard gezocht: onvergetelijke ochtend meisje met eetstoornis

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ElCamino

Re: Paard gezocht: onvergetelijke ochtend meisje met eetstoornis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 09:27

bij mij ook welkom !!! Zit in Nigtevecht dus wel uit de buurt, tevens kan ze bij de opfok kijken,veulentjes kijken, lammetjes.... dus geef maar een gil

se7entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 11:35

Ik sta in Rucphen aan het bos dus als je nog een keer een dag wil organiseren kan je mijn paard gebruiken, kan ze een rondje in het bos stappen.
Dan kan ik ook mijn 2 jacks meenemen, kan ze daar ook mee knuffelen en lachen Hoe de ene als een kanonskogel Door het bos gaat.
Mooi initiatief +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 11:43

Wat een geweldig mooi initiatief TS!
Hopelijk heeft het meisje een prachtochtend :D

lie_ke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-18 11:53

Hoihoi! Zoals beloofd zou ik even vertellen hoe het afgelopen zondag was. :)
Met het meisje naar de paarden was heel mooi. Gelukkig waren de paardjes van angelpam echt suuuuper lief en rustig waardoor ze snel op haar gemak leek te zijn. Ze was erg verlegen en vond het spannend, maar stond wel open voor contact en was niet zo erg in zichzelf was gekeerd als normaal. Ik vond het heel stoer van haar dat ze zoveel durfde. Ze heeft de pony geborsteld, even mee gewandeld en zelfs even in stap op z'n rug gezeten! Ook leuk om te zien hoe ontzettend lief ze was voor de pony. Ze borstelde echt suuuper zachtjes en gaf 'm paardensnoepjes. Toen ze erop zat, maakte ze zich vooral druk over of de pony het wel leuk vond. Ik was zo ongelooflijk trots op haar. Na afloop vertelde haar vader dat ze heel moe was, maar dat ze het ontzettend leuk had gevonden. Het was echt een overwinning voor haar. Ben ook heel dankbaar dat er zoveel lieve reacties van jullie kwamen om dit te realiseren. En dat angelpam zo goed en fijn hielp met de paardjes, wat een vertrouwen :). Dank! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 11:55

Geweldig! Haar dag helemaal goed, en daardoor die van jullie ook :D

Super gedaan!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 12:02

Wat onwijs leuk! Wat fijn voor zo’n meisje dat je dit geregeld had.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 12:09

Ik zit me te bedenken: eigenlijk zouden hulpverleningsorganisaties allemaal moeten weten dat er zoiets als Bokt bestaat. Dit topic bewijst dat als er 1 plek is waar je 'iets met paarden' :+ makkelijk en snel kunt regelen het wel hier is.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 12:10

Wat geweldig zeg! Prachtig initiatief van jou, en wat lief van angelpam hierbij heeft geholpen!