Slechte!! ervaring zadelmaker

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 23:19

TS, ik heb bericht gehad van de desbetreffende zadelmaker

Citaat:
Bedankt voor je berichtje. Wij zitten al jaren niet mee en op bokt, dus kunnen hier ook niet reageren hierop. Wij hebben een vermoeden wie het is en ook dat de problemen zijn ontstaan doordat ze niet de juiste zadels op de juiste paarden hebben gelegd. Helaas hebben ze hier met ons geen contact over gezocht en kunnen wij dus ook niks hieraan veranderen.

Ik zou zeggen doe hier iets mee..

Succes!

DarkCupid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-17 23:36

Dayanaera schreef:
TS, ik heb bericht gehad van de desbetreffende zadelmaker

Citaat:
Bedankt voor je berichtje. Wij zitten al jaren niet mee en op bokt, dus kunnen hier ook niet reageren hierop. Wij hebben een vermoeden wie het is en ook dat de problemen zijn ontstaan doordat ze niet de juiste zadels op de juiste paarden hebben gelegd. Helaas hebben ze hier met ons geen contact over gezocht en kunnen wij dus ook niks hieraan veranderen.

Ik zou zeggen doe hier iets mee..

Succes!

Oke.. is dat serieus hun reactie.

Dat dressuur zadel lag alleen op mijn paard en had de eigenaar speciaal op mijn paard laten opvullen. Dus dit is redelijk bullshit tenzij hij mij verward met anderen heeft.

Wij hebben er weet ik veel hoe lang achteraan moeten zitten om uberhaupt een zadel terug te krijgen! Waar overigens niks aan veranderd was

Overigens als je andere wat oudere topics opzoekt zie je dat de wat recentere ook niet positief over hem zijn.

Maar dit is bedoeld als waarschuwing voor mensen die een zadelmaker zoeken
Laatst bijgewerkt door DarkCupid op 12-10-17 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Dayanara

Re: Slechte!! ervaring zadelmaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 23:38

TS ik kan niets anders zeggen dan neem contact op? Wellicht is er sprake van verwarring..

Ik hoop voor je dat jullie eruit komen. Zadels zijn drama, weet er alles van

DarkCupid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-17 23:42

Dayanaera schreef:
TS ik kan niets anders zeggen dan neem contact op? Wellicht is er sprake van verwarring..

Ik hoop voor je dat jullie eruit komen. Zadels zijn drama, weet er alles van

Ga vandaag of morgen even een berichtje samenstellen, met hoe en wat.

Zadels zijn inderdaad een drama, en laten we zeggen dat de timing toentertijd ook niet te best was.

jill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 07:32

Ik heb ook zeer slechte ervaring met deze zadelmaker, is al wel een aantal jaren geleden.
Toen ook veel contact over geweest en hij zou het netjes oplossen....helaas is hij die belofte ook na meermaals aandringen nooit na gekomen.

Garbiloke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 09:08

nine1987 en Charaz,

Jesus wat reageren jullie naar, en kinderachtig, zo lastig is het bericht niet te begrijpen.

'Ervaringen en diensten'
Maar dan geen ervaringen mogen delen? Ik vind jullie reacties te.

Maar anyhow

Ook ik heb ervaringen met deze zadelmaker. Paard had lastige bouw. En omdat hij elke keer met slecht passende zadels aankwam en zijn afspraken niet nakwam...

Hij durfte zelfs te zeggen dat ik haar maar naar de slacht moest brengenn dus nee hier ook geen goede ervaring.
-:(- -:(-

Het zadel op de foto ziet er ook niet goed uit zeg. Wat een prutswerk, je zou je paard er maar mee kapot rijden 8)7

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 09:12

Hier ook iemand met zeer negatieve ervaring destijds.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 11:02

Omdat het niet toegestaan is om waarschuwingtopics te openen op Bokt, plaats ik hier een slotje.
Je mag je ervaring delen, maar dit moet wel aan enige eisen voldoen. Deze kun je lezen in de regels/richtlijnen van [ED].
[ED] Regels en richtlijnen [ED] Ervaringen en Diensten

Jullie staan vrij om ervaringen te delen zonder waarschuwingen hierin, in een nieuw topic.