Gezocht stalling omgeving Zaandam

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 15:58

Eureka in Wijdewormer?

Lariisz1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-17 13:39

VValar schreef:
Is dressuurstal Marijnissen niet iets voor je? Zit in Wijdewormer aan de kant van Zaandam, super dichtbij. Hebben 3 rijbanen (twee binnen, een buiten) waarvan er twee 20x60m en een 20x40. Verder hebben ze alle faciliteiten van stapmolen, paddocks, spuitplaatsen, land waar ze apart komen én met beschermers als je wilt. Heb er even gestaan en beviel me goed. Past ook binnen het budget wat je hebt.

Bij Marijnissen moet je wel bij hem lessen geloof ik. Ik heb mijn eigen instructrice, en ik wil ook niet switchen.

Lariisz1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-17 13:40

Wil morgen alvast een klein rondje doen, ik houd jullie op de hoogte.

Lariisz1

Re: Gezocht stalling omgeving Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-17 16:49

Morgen staan stal kuijs in castricum en nakita op de planning :)

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 13:54

Als je toch bij Kuijs bent kan je ook even doorrijden naar Stal Baltus toe. (ligt er praktisch tegenover)

Deze stal is de laatste twee jaar helemaal opgeknapt en heeft inmiddels 20x60 eb en vloed buitenbaan, 20x40 binnenbaan en 2 longeercirkels.

Instructie en smid mag je allemaal zelf regelen, ook zijn er spuitplaatsen met warm/koud water, knappe kasten en dagelijks buiten. (winter paddock, zomer weiland).
Ik weet alleen niet of alleen in de paddock/land mogelijk is, dat moet je informeren. Er staan wel paarden apart maar dat is ivm blessures.

Oh, en ruim binnen budget :D

Lariisz1

Re: Gezocht stalling omgeving Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-17 18:27

Nou na een lange dag weer terug.

Stal Maalwater:
Stuk buiten de 30km straal, maar absoluut de moeite waard. Supergrote boxen, voldoende voer naar wens, 7 (!!) dagen in de week naar buiten, en volledige vrijheid ininstructie etc.
Heerlijk rustig en echt super mooi opgezet.

Stal kuijs:
Na Maalwater viel het wat tegen, erg druk, rommelig.

Nakita:
Mooie, luxe stal, mooie faciliteiten, maar helaas een kleine wachtlijst. Boxen mooi licht maar kleiner als bij Maalwater.

Was puur orientatie maar toch is de knoop doorgehakt.. we gaan dat extra stukje rijden om van de rust en ruimte te genieten bij Maalwater!!