Gez: Fijne pensionstal Zwijndrecht/Ridderkerk/Dordrecht eo

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 21:28

Zo... Dat is een stuk verder weg, Den Bosch, hoe lang rij je daar wel niet over?
Ik zit met een goede 35 minuten over de A16-A58 op stal, wel klein beetje de spits vermijden, maar de A15 is volgens mij nog erger qua files.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 22:07

Den Bosch??????

Sorry hoor maar dat is idioot en als je zo’n stuk wil rijden kun je ook stallen dichterbij vinden.
Want er zijn stallen in Tilburg, Dongen, Oosterhout die dat hebben.

Maarrrrrr als je echt wil rijden en dichterbij dan Den Bosch kijk eens bij stal zeggezicht daar hebben ze 3 soorten manier van paard houden waaronder mega groot PP met onbeperkt ruwvoer en als je paard iets mankeert kan het op stal.
Stal zit in Terheijden en heeft wel wachtlijst kennis van mij staat er en is echt gaaf al zou ik dat niet willen 24/7 buiten
Laatst bijgewerkt door tita op 22-05-18 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 22:17

xDenies

Re: Gez: Fijne pensionstal Zwijndrecht/Ridderkerk/Dordrecht eo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 22:41

Ach, mijn merrie heeft toentertijd wegens omstandigheden in Weert Limburg gestaan, alles voor het beestje :D

Maar dan ging ik inderdaad niet iedere dag. Dat is niet te doen. 1.5 uur enkele reis.

HELder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 22:54

Je zou eens kunnen kijken bij Hoeve Landzicht in Lage Zwaluwe. Fijne stal met goede sfeer, betrokken eigenaren, meestal goed begaanbare buitenbak en crosswei. 's Winters in verharde paddocks overdag en in de zomer dag en nacht in de wei. Redelijk goede uitrijmogelijkheden.

ual_95

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 18:53

Ik schop het topic even omhoog. Ik ben ook langzaam op zoek naar een stal in deze omgeving, met name voor de winter. Mijn enige eisen zijn eigenlijk het genoeg buiten komen in de winter en een goede bak.. iemand suggesties?

_ppmk

Re: Gez: Fijne pensionstal Zwijndrecht/Ridderkerk/Dordrecht eo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 14:05

Je hebt ook nog de Beyeart daar kan je onderling ook regelen met buitenzetten, bakken zijn goed te doen!

realmagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 15:04

Alweer even geleden dat de laatste reactie was.

Maar ik herken het probleem wel.

Bij ons op stal hebben ze hit actief en stallen. De mijne staat op stal. In de zomer ideaal. Maar in de winter 1 paddock dus altijd druk met 20 paarden.

Maar hier verder in de omgeving (op in geval van nood fietsafstand van mijn huis) zo slecht om beter te vinden.

Niet dat ik weg wil. Paard staat er in principe prima. Maar zou het in de winter graag anders zien.