Problemen met divoza

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 23:04

Eline_S_S schreef:
Misschien verschilt het ook per filiaal? Mijn ervaring komt, net als hierboven, van divoza in Leek :j

Mijn probleem (wekenlang moeten wachten op een artikel waarbij stond: 'vandaag besteld morgen in huis') is van de webshop, de winkels zelf heb ik alleen positieve ervaringen mee.

Jeetje die verhalen hierboven zijn echt erg -O-

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 23:23

Ik heb niet zulke hele beste ervaringen met de divoza in leek :n
Het kan aan mij liggen, maar ik heb altijd het idee dat die dames die daar werken een beetje uit de hoogte doen. Niet bepaald behulpzaam en alsof het werk hen verveelt. (ben ik de enige die dit heeft bij divoza leek?)
Ook heb ik een keer jodphurs bij ze gekocht, voor een paar honderd euro. Toen ik ze een week had ging ik er voor het eerst mee rijden, toen ik van mn paard af kwam zag ik dat de naden los waren geraakt. Meteen naar de winkel toe gegaan, maar daar weigerden ze de jodphurs te vergoeden, want ik had er volgens hen mee in de modder gelopen en daardoor waren ze kapot gegaan....? Het had al een week niet geregend -O-

Sindsdien ga ik er nog wel eens heen als ik toevallig in de buurt ben, voor wat "goedkoper" spul, maar nooit meer dure dingen gekocht bij de divoza, die haal ik dan liever bij de EJ in groningen, daar zijn de medewerkers ook veel gezelliger :Y)

Edit: jodphurs heb ik uiteindelijk kunnen laten maken bij de plaatselijke schoenmaker voor €30,- _/-\o_

Jackie82

Re: Problemen met divoza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 23:35

Ook wel eens dingen besteld maar dan waren ze volgens internet op voorraad, maar dan duurde het vervolgens een tijdje voordat ik het thuis had (dus vandaag besteld morgen in huis gaat daar vaak niet op) En divoza leek pff, nee behulpzaam vind ik ze daar ook zeker niet!!

De laatste keer dat ik er was zocht ik een deken voor mijn mini, vroeg waar ik die dekens kon vinden. Werd gewezen dat ik in die hoek moest kijken (niet even meelopen) vervolgens kon ik ze als nog niet vinden dus weer gevraagd, toen liep ze mee. Maar kon ik niet de maat vinden die ik moest hebben, nou dan hadden ze die niet werd er gezegd.

Ik naar een andere medewerker en die gevraagd, die kijkt in het systeem, blijkt dat ze er nog 2 van hadden in het magazijn... de andere medewerkster was te beroerd om mij te helpen.

Een andere keer zou ik wat dingen kopen, dus loop naar de kassa en staan daar 2 medewerksters gezellig met elkaar te kletsen... ik leg spullen bij de kassa neer om te betalen, en heb daar 10 minuten kunnen staan te wachten omdat hun het zo gezellig hadden -:(- dus nee die medewerksters daar

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 23:49

Ik vind de klantenservice tot nu toe altijd top bij de divoza. En ben ook tevreden over de zadelpasser die ik gehad heb.
Dat van de dames die in Leek herken ik wel, je moet altijd even zoeken naar een goede medewerker.

Dat ze bij de ej in Groningen vriendelijker zijn vind ik absoluut niet, service en vriendelijkheid vind ik daar helemaal niks..

Jackie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 23:53

Ik vind de medewerksters bij Ej over het algemeen wel vriendelijker als je vragen hebt, maar ook met aanbiedingen en sfeer in de winkel ga ik liever naar Ej in Groningen. Het enige nadeel wat Ej heeft is dat ze alleen met de trap bereikbaar zijn, dus met kinderwagen wel lastig

IJsco_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 07:14

Vroeger had ik nooit problemen met bestellingen bij divosa, maar de laatste twee bestellen waren een zooitje! Misschien nieuw personeel dat er niks van bakt?

Ik kreeg 1 keer de spullen véél later dan beloofd, oké kan gebeuren, maar het halstertouw dat er bij zat werd stuk geleverd (musketon afgebroken). Gelijk gebeld maar nee, dat kon niet. Het was vast gekomen doordat mijn paard er te hard aan had getrokken en gebruiksvoorwerp dus dat kon stuk gaan. (Paard had het touw nog nooit gezien, het touw was zo uit de doos gekomen). Uiteindelijk met héél veel moeite een nieuw gekregen, kwam in andere kleur maar dat heb ik maar laten zitten :+

Keer er op kreeg ik de bestelling van iemand anders...heel andere spullen maar mijn adres op verpakking. Weer gebeld, weer iemand aan de lijn die deed alsof het mijn schuld was :n uiteindelijk kon ik het terug sturen maar mijn bestelling was kwijt...kreeg ik telefoontje: ik zou nooit iets hebben besteld. Ik zei tuurlijk wel, waarom stuurde jullie mij anders eerst dat verkeerde pakje. O ja, was ook zo, ze gingen zoeken. Uiteindelijk hadden ze toch mijn bestelling ontvangen, werd gelijk verstuurd. Kwam drie weken later...

Ik ben gestopt met daar bestellen. Dingen die fout gaan vooruit maar ik vond de klantenservice beroerd. Geef maar maar EJ :Y)

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 07:24

Ik heb ooit 3,5 maand mogen wachten op een shoftshell.
Toen ik hem bestelde was hij gewoon op voorraad. Na 2 weken toch achteraan gegaan; "Nee mevrouw, hij is op het hoofdkantoor in Leek niet op voorraad, maar ik zie dat ze er nog 1 hebben in weetikveelwaar. Ik ga ze even voor u bellen."
Prima, vanuit daar zou het naar Leek verstuurd worden en vanaf Leek naar het filiaal in Zoetermeer.
Eigenlijk had toen al een belletje moeten gaan rinkelen, want waarom gaan ze pas na 2 weken achter mijn bestelling aan?
Maar oké, weer wachten en weer niks. Weer gebeld; "nee mevrouw, hij is niet meer op voorraad, hij komt in augustus weer op voorraad."
*zucht* oke dan. Ondertussen kreeg ik in augustus ook geen bericht dat hij in Zoetermeer klaar zou liggen. Dus weer gebeld;"oh mevrouw, ik zie geen bestelling meer, hij ligt sinds juli namelijk al voor u in Zoetermeer klaar"
Jullie begrijpen denk ik wel dat ik boos was :')

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 08:53

Jeetje, heb zelf de service altijd nog goed ervaren.

Een keer na 1 dag dragen van een nieuw halster dat er iets aan de knip kapot was. Foto van gemaakt en opgestuurd naar Divoza. Kreeg meteen een nieuw halster :)

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 09:20

het verbaast mij dat mensen uiteindelijk maar akkoord gaat met het verkeerde product...
ik had er echt op gestaan dat ik mijn geld terug zou krijgen.

Annikoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 10:56

Ik had een keer een bruin halster besteld waar 2-3 leverdagen bij stond. Uiteindelijk kreeg ik die pas na een week. Ik maak de doos open en het halster is blauw. (En de blauwe was wel gelijk leverbaar dus dat klopt ook niet :+ )
Dus ik contact opgenomen, halster terug gestuurd, uiteindelijk na 2 weken oid de juiste kleur thuisgestuurd gekregen. Alleen hij bleek te groot te zijn voor mijn paard, dus ipv wéér terug te sturen besloot ik maar gewoon weer opnieuw te bestellen, hij kostte toch maar 5 euro ofzo. Dus ik weer een week wachten, kwam het nieuwe halster binnen: Weer een blauwe ipv een bruine! 8)7 zucht, laatmaar..

Andere bestellingen zijn volgens mij wel gewoon goed gegaan :)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 13:12

Ik had een keer een rijbroek besteld... Na ong 4/5 maanden geloof ik (weet t niet precies meer) geannuleerd. Vond dat een belachelijke wachttijd voor een broek die toen dacht ik een levertijd van een paar dagen had.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 13:28

Laurora schreef:
Ik heb niet zulke hele beste ervaringen met de divoza in leek :n
Het kan aan mij liggen, maar ik heb altijd het idee dat die dames die daar werken een beetje uit de hoogte doen. Niet bepaald behulpzaam en alsof het werk hen verveelt. (ben ik de enige die dit heeft bij divoza leek?)
Ook heb ik een keer jodphurs bij ze gekocht, voor een paar honderd euro. Toen ik ze een week had ging ik er voor het eerst mee rijden, toen ik van mn paard af kwam zag ik dat de naden los waren geraakt. Meteen naar de winkel toe gegaan, maar daar weigerden ze de jodphurs te vergoeden, want ik had er volgens hen mee in de modder gelopen en daardoor waren ze kapot gegaan....? Het had al een week niet geregend -O-

Sindsdien ga ik er nog wel eens heen als ik toevallig in de buurt ben, voor wat "goedkoper" spul, maar nooit meer dure dingen gekocht bij de divoza, die haal ik dan liever bij de EJ in groningen, daar zijn de medewerkers ook veel gezelliger :Y)

Edit: jodphurs heb ik uiteindelijk kunnen laten maken bij de plaatselijke schoenmaker voor €30,- _/-\o_

Vroeger, 20 jaar geleden een paar keer geweest. Moest dekens, bitten en een hoofdstel. Drama, verkoopsters hadden echt geen verstand van bitten en dekenmaten. En vonden hun koffiepauze belangrijker dan klanten helpen. Dat was één keer en nooit weer Divoza.

Pancake93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 13:39

Ik vind ze altijd chagrijnig bij Divoza, alsof je hun feestje komt verstoren. Vroeger kwam ik er wel eens, maar als je dan iets goedkoops koopt dan kijken ze je ook scheef aan. Echt geen prettige sfeer in die winkels.

Livawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 13:45

nog geen hele slechte ervaringen gehad met divoza. maar heb ook alleen nog maar online besteld
heb overigens wel een dekje bestelt wat toen te klein was terwijl het cob was normaal heeft ponylief pony en het cob dekje was dus al te klein. toen terug gestuurd en maat full besteld nou vind ik die eigenlijk weer iets te groot maar liever wat te groot dan te klein

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 13:48

Ik heb 3 jaar geleden al zoveel problemen gehad met Divoza :+
Een betaling dat fout liep door de verkeerde gegevens, haast 2 weken mogen wachten, de helft er nog niet bij.
Nog eens 2 weken overheen, uiteindelijk zelf mogen stalken met e-mails bleek veel gewoon niet meer in voorraad te zijn dus dan maar geannuleerd en keilang mogen wachten tot ik mijn geld terug had...

Maar het toppunt van al!! Iets wat voor mij niet in stock was nergens is wel binnen diezelfde week geleverd kunnen worden voor een vriendin van mij, begrijpen wie begrijpen kan...

Dus de kans dat ik daar nog bestel is heel klein, zelfs na al die jaren ;)

NeejJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:12

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-17 17:46

heb contact gehad met divoza, meteen na die drukfout.
Ze gaven zelf toe dat het een enorme stomme fout was en hebben dezelfde dag nog een nieuw dekje geborduurd en op de post gedaan, helaas nog geen dekje binnen dus denk dan dat die morgen komt (maandag verstuurd) mocht het oude dekje met drukfout houden dus dat vind ik dan wel weer erg netjes,

zal vaak goed gaan maar ben er ook na al deze verhalen een beetje huiverig in om daar weer te gaan bestellen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 18:51

Apart zeg, ik kom al geruime tijd bij Divoza Leek en heb alleen maar zeer goede ervaringen. Ik word altijd correct geholpen, krijg ruim informatie. Ook bij fouten of incorrecte leveringen is dit altijd zonder enig probleem goed en snel opgelost. Garantie kwestie's zijn ook prima behandeld.
Het personeel was altijd vriendelijk en behulpzaam :-)

A12345678910

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 15:56

Ik kom ook even mijn frustraties uiten! ;(

Wij zijn al
Een tijd op zoek naar rijlaarzen maar ik heb een smalle kuit en grootte schoenmaat in enkele winkels geweest niks paste, ook al 1x bij Divoza Enschede geweest ... we werden niet vriendelijk behandelt alsof we te min waren zo reageerde ze

Ondanks dat zijn we begin juni toch maar nog een keer gegaan en werden we toen we zeiden dat we maar duurdere laarzen moesten hebben dan ineens erg vriendelijk geholpen (DOOR HET ZELFDE PERSONEEL :+ )

Dus na veel passen zijn we op de perfectie laarzen gekomen! ego 7 laarzen MET veters
Nou een rib uit ons lijf

Na 5x rijden ofzo en pijnlijke benen ging de rist kapot ( en daar betaal je dan 300€ voor) nou ik mailen naar de klanten service en ik moest terug naar de winkel, weer 1 uur rijden!

Nou we krijgen nieuwe opgestuurd maar dan 1 maat groter ( ze hadden blijkbaar de laars iets te strak aangemeten ofzo ) en ik zou de laarzen 4/5 dagen later ontvangen!

1,5 week later heb ik gebeld en ze waren er mee bezig... 2 weken later maar weer gebeld en waten ze het "vergeten" en hebben ze meteen opgestuurd, volgende dag ontvangen! ( vandaag dus )

Ik was helemaal blij :D

Ik open de doos.... en ja hoor hebben ze de verkeerde gestuurd , zonder veters en ik had met, het klinkt misschien belachelijk maar ik vind deze gewoon niet mooi.. dus ik heb weer gebeld want ik wil gwn hebben wat ik in eerste instantie heb gekocht. Vertellen ze mij dat ik nooit laarzen met veters heb gekocht en da ik naar Enschede moet, ik heb er gelukkig foto's van de vorige laars en mn ouders zijn er ook niet blij mee wr hebben net weer gebeld en ze bellen vandaag nog terug.. ik ben benieuwd

je zou misschien denken, joh veters ... Who cares -O- , als ik iets koop wat al helemaal niet binnen Mn budget valt dan wil ik dat ik het ook gwn mooi vind enja,
Gaat om het principe!

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 17:46

Nou, ik vind dat je groot gelijk hebt. Je hebt veters besteld dus moeten die er op in zitten.

Ik ben toevallig ook vandaag bij Divoza geweest en ook een niet zo vriendelijk mens getroffen. Was op zoek naar gewoon beugelriemen, ze hadden of alleen bruine, of te lange (moet pony riemen hebben 120 cm) of ze waren 65 euro 8)7

Dus ik gevraagd, nee die hingen er wel, ik zeg nee alleen lange. Ja dan knip je er toch wat vanaf %)
Hallooo, ik heb korte pootjes ja! Stuk eraf knippen schiet ik toch niks mee op kneus.

Naja uiteindelijk ergens ander gevonden maar toen waren we dus al vijf winkels verder. Was echt verbrouwereerd dat men tegenwoordig niet gewoon meer de standaard pony beugelriemen hebben liggen.

A12345678910

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 14:34

Koekeroekus schreef:
Nou, ik vind dat je groot gelijk hebt. Je hebt veters besteld dus moeten die er op in zitten.

Ik ben toevallig ook vandaag bij Divoza geweest en ook een niet zo vriendelijk mens getroffen. Was op zoek naar gewoon beugelriemen, ze hadden of alleen bruine, of te lange (moet pony riemen hebben 120 cm) of ze waren 65 euro 8)7

Dus ik gevraagd, nee die hingen er wel, ik zeg nee alleen lange. Ja dan knip je er toch wat vanaf %)
Hallooo, ik heb korte pootjes ja! Stuk eraf knippen schiet ik toch niks mee op kneus.

Naja uiteindelijk ergens ander gevonden maar toen waren we dus al vijf winkels verder. Was echt verbrouwereerd dat men tegenwoordig niet gewoon meer de standaard pony beugelriemen hebben liggen.

Wat onbeschoft!
Ze zijn gwn te beroerd moeite te doen, bij welk filiaal was je?

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 15:03

In Enschede ook. Voor mij de eerste keer dat ze zo onvriendelijk deden tegen mij. Eerder wel goed geholpen altijd.

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 15:19

Voor mij ook nooit meer Divoza! :n Na een online bestelling, die door Divoza zelf fout ging, een hele onbeschofte afhandeling gehad. Zodanig onbeschoft dat ik er nooit meer iets zal bestellen...

karinsd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 15:30

Ik ga er ook niet meer iets bestellen. Heb 4 maand geleden wakefield laarzen gekocht, deze zijn nu al kapot. De rits is kapot na 4 maand 1 keer per week gebruiken, alleen ze doen hier niks meer mee. Lag aan mezelf waarschijnlijk volgens hun, kon ze wel opsturen en laten maken op eigen kosten. Gedaan maar dan bij de schoenmaker voor 25 euro.
Vorige laarzen hetzelfde probleem, dus koop daar geen laarzen of ander duur spul meer.

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 15:49

Ik snap dat dan niet als winkel zijnde. De beste reclame is meestal mond-op-mond reclame. En dan ga je zo met je klanten om.
Snap ook gewoon niet dat ze er niets aan veranderen, terwijl er zo veel klachten komen.