PS of Sweden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sharonsemme

Re: PS of Sweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 22:04

Dank voor de tip!

Ik heb hem in het donkerblauw besteld, nu met 40% korting, en een springmutsje erbij! <3

Ik zou nog heel graag de groene willen, die vind ik zo gaaf! Alleen nog wel wat duur.. Nadat ik vorig jaar de hackamore van ps heb gekocht, en daarna ook nog de high jump :') Al zit ik eraan te denken die te verkopen en de pioneer te kopen haha..
Afbeelding

sorbetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 22:10

Ik heb ook het high jump model en de pioneer. Ze reageert op beiden hetzelfde. De pioneer vind ik net nog wat zachter qua inwerking.

sharonsemme

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 22:13

Oh gelukkig niet de enige die veel geld uit geeft aan meerdere hoofdstellen :')
Ja dat idee had ik ook... Bovendien was bij mij de jump binnen 1 keer al kapot.. Ze is altijd vrij actief met haar mond.. En heb het idee dat het leren neusstuk die druk niet kan hebben. Wel netjes nieuw gekregen maar toch heb ik het idee dat de pioneer misschien wat stabieler ligt.

sorbetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 22:17

Ja al is de pioneer dus bij mij ook kapot bij het kopstuk. Heb ik nu contact over...is nog geen maand oud en nieuw kopstuk is 150 euro ex verzenden..

De neusriem is idd stuk stabielen van de pioneer.

sharonsemme

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 22:49

Oh jeetje... Ja klopt.. Ze wilde mij ook een nieuw kopstuk verkopen omdat die dan veel mooier zou liggen maar vond 150 voor een kopstuk wel erg prijzig als je ook al een hoofdstel van 250-350 koopt.

Al was bij mij de service uiteindelijk heel netjes.. Duurt alleen erg lang met heen en weer gemail...

Hopelijk bij jou ook snel opgelost!

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 15:59

sorbetje schreef:
Ik heb de capulet green en de prune. Ik heb van Equestrian of Stockholm nog een donkerblauwe, die zijn zo goed als gelijk aan de PS. Ik zou de oranje nog wel willen en idd ben ik benieuwd wat er in de zomercollectie zit.

Ik heb ook een zweetdeken, halster en hoofdstel. Bevallen allemaal goed. Helaas is alleen mijn kopstuk gescheurd van het hoofdstel omdat mijn paard op de teugels is gaan staan.

Oh je hebt al een aardige verzameling haha.
Halster heb ik ook. Super. Vind het mooi liggen en de drukverseling is hetzelfde als het hoofdstel.

Jeetje ja dat had ik ook. Alleen kon Fugers bij mij het nog maken. Ik hoefde gelukkig geen nieuwe kopstuk te kopen.
Teugels wel gebroken en die heb ik nu weer binnen

sorbetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 07:21

Mmm dat vind ik dan wel bizar dat bij ons alle drie het leer is gescheurd.

Verder erg tevreden met de spullen hoor.

sorbetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 19:35

Divoza krijgt nu ook Ps of Sweden!