Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chris_Marisa schreef:We hebben een paard van hen gekocht die we wilden inruilen (door persoonlijke omstandigheden).
MZB schreef:Wij hebben duidelijk aangegeven dat we een gezond dier zochten zonder mok, zomer eczeem en goede voeten. Hun garandeerde ons dat het dier oké was. Ik noem dit alles behalve oké, zeg dan gewoon de waarheid dan hadden we geen 3 uur gereden om naar een paard te kijken die niet gezond was.
Charaz schreef:Ik blijf het frappant vinden dat de 2 negatieve reacties van mensen zijn die zich 5 dagen geleden en vandaag hebben aangemeld bij bokt, schaduwaccount?
troi schreef:Heb je de agenten gezien of ben je gebeld? Kan nog wel eens een nepagent zijn namelijk.. ik zou eens langs het bureau wandelen en vragen om uitleg. Zitten hartstikke vriendelijke lui die een bezorgde burger vast willen voorlichten.
Kinke schreef:Van de politie? En waar baseren ze dat verzoek dan op? Kan me niet voorstellen dat de politie zich hier druk om maakt. Weet je zeker dat dit echt van de politie komt?
Thebiglion schreef:Ik snap niet dat mensen een aanbetaling doen voor een paard dat ze niet gezien hebben. Als hij verkocht is, jammer dan. Geen hand vol maar een land vol hoor. Loopt er vast nog wel een die past.