Ervaring met Horse Team Horseteam in Urk (o.a. garantie)?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

stroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 06:04

jammer als ik dit o lees ik heb wel goede ervaringen met horse team , ook mijn vriendin heeft er een leuk paard gekocht , we mochten zelf weten waar het paard te laten keuren en ook werd het paard nog gebracht ,

Love4ever15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-17 12:01

stroo schreef:
jammer als ik dit o lees ik heb wel goede ervaringen met horse team , ook mijn vriendin heeft er een leuk paard gekocht , we mochten zelf weten waar het paard te laten keuren en ook werd het paard nog gebracht ,

Hallo Stroo,

Ik zie dat je je berichtje verwijderd hebt. Misschien wel verstandig. Want ik begrijp wel, dat je niet helemaal objectief bent als je er zelf werkt, maar de info die je geeft moet natuurlijk wel eerlijk zijn...

Horseteamurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 12:45

Hallo Allemaal

Ik werd gewezen door vrienden van Horseteam op suggesties en vragen die gesteld werden op Bokt.nl en daar willen wij uiteraard graag op reageren,
Horseteam beoefent al vijf en twintig jaar met een groep vrienden de paarden en pony sport in de breedste zin van het woord. Waaronder springsport paarden, dressuur sport paarden, springsport pony’s, Friese veulens opfokken, mennen met authentieke rijtuigen, en show optredens met shetland pony’s.

Om enkele voorbeelden te noemen, in 2009 mocht Horseteam zich presenteren aan Koningin Beatrix en de verdere koninklijke familie in het defilé tijdens koninginnen dag met de Vroom en Dreesmann wagen, ook heeft Horseteam een springpaard opgeleid en geleverd aan olympische wereld kampioen Jeroen Dubbeldam. De goedgekeurde Friese dekhengst Alwin 469, welke afgelopen januari reserve kampioen werd van Nederland komt ook uit de stal van Horseteam.

Verder is Horseteam de thuis basis van het Grand National Team www.grandnationalteam.nl

Mocht u nog vragen hebben, suggereer dan niet op internet, maar wij nodigen u van harte uit om gerust persoonlijk langs te komen en met uw eigen ogen te zien wie wij zijn, en te horen wat wij doen, en hoe de paarden en pony’s er uitzien en er bij staan, de koffie staat voor u klaar.

Met hartelijke groeten

Stal Horseteam
Staartweg 10
8322 ND Urk

Odysseus

Re: Ervaring met Horse Team Horseteam in Urk (o.a. garantie)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 12:50

Jammer dat er totaal niet in wordt gegaan op de problemen die hier aangekaart worden, maar er alleen een algemeen verkooppraatje wordt gepost....

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 12:55

Horseteamurk schreef:
Hallo Allemaal

Ik werd gewezen door vrienden van Horseteam op suggesties en vragen die gesteld werden op Bokt.nl en daar willen wij uiteraard graag op reageren,
Horseteam beoefent al vijf en twintig jaar met een groep vrienden de paarden en pony sport in de breedste zin van het woord. Waaronder springsport paarden, dressuur sport paarden, springsport pony’s, Friese veulens opfokken, mennen met authentieke rijtuigen, en show optredens met shetland pony’s.

Om enkele voorbeelden te noemen, in 2009 mocht Horseteam zich presenteren aan Koningin Beatrix en de verdere koninklijke familie in het defilé tijdens koninginnen dag met de Vroom en Dreesmann wagen, ook heeft Horseteam een springpaard opgeleid en geleverd aan olympische wereld kampioen Jeroen Dubbeldam. De goedgekeurde Friese dekhengst Alwin 469, welke afgelopen januari reserve kampioen werd van Nederland komt ook uit de stal van Horseteam.

Verder is Horseteam de thuis basis van het Grand National Team http://www.grandnationalteam.nl

Mocht u nog vragen hebben, suggereer dan niet op internet, maar wij nodigen u van harte uit om gerust persoonlijk langs te komen en met uw eigen ogen te zien wie wij zijn, en te horen wat wij doen, en hoe de paarden en pony’s er uitzien en er bij staan, de koffie staat voor u klaar.

Met hartelijke groeten

Stal Horseteam
Staartweg 10
8322 ND Urk

Eumh en wat heeft dit te maken met of jullie eerlijk zijn? Dat je een paard aan Jeroen heb verkocht betekend niet dat je altijd betrouwbaar bent. Of mis ik nu wat?
Hier in dit topic word er gevraagd of er andere mensen zijn die ervaring met jullie hebben.
En niet wat jullie gedaan hebben.

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 13:08

Wellicht moeten jullie dan ook maar eens wat doen aan jullie advertenties, verkochte paarden er dus gewoon vanaf halen en aan de telefoon wat klantvriendelijker reageren. En gewoon eens reageren op de vragen die per mail gestuurd worden.

Het zou mij echt "mijn reet roesten" wat jullie allemaal bereikt hebben. Als je een bedrijf bent moet klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 13:10

curly2day schreef:
Het zou mij echt "mijn reet roesten" wat jullie allemaal bereikt hebben. Als je een bedrijf bent moet klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan.

Daar zit zeker de crux... Ze zijn zogenaamd geen bedrijf maar "particuliere" handel. Vandaar die botte houding denk ik :') :+

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 13:11

Focussed schreef:
curly2day schreef:

Daar zit zeker de crux... Ze zijn zogenaamd geen bedrijf maar "particuliere" handel. Vandaar die botte houding denk ik :') :+

_O- _O- _O- _O-

Dat is het, als particulier mag je lekker bot doen en je eigen plan trekken :D
Laatst bijgewerkt door curly2day op 08-02-17 13:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Love4ever15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-17 13:36

Een paard aan Jeroen Dubbeldam verkopen ("leveren"), dat doe je niet zomaar als particulier, lijkt mij. Is zeker zonder winst aan hem verkocht? Denk het niet!

En een "algemeen verkooppraatje", dat doe je toch ook niet als particulier? Hoe on-klantvriendelijk je ook bent...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 20:31

Hier suggereren we niks, maar zijn het ervaringen uit de eerste hand.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 15:02

Mijn paard staat gestald op een manege praktisch naast ze.

Meisje van stal heeft haar pony daar gekocht. Hele brave pony, maar extreem onzeker meisje.
Ze mocht de pony wel zo komen omruilen voor een nieuwe ..

Voor de rest ken ik ze niet zo goed. Paarden staan er in ieder geval wel goed bij, en het is een prachtige accomodatie daar.

anoukruby

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 22:18

Kan iemand mij vertellen wat er dan mis is aan de pony's/paarden?
Ik heb namelijk (via facebook) 2 hele leuke (op de foto's) connemara's gezien.
Ben wel benieuwd wat er dan 'mis' mee kan zijn☺️ Ben druk opzoek naar een leuke E pony!
Alvast bedankt!

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 13:50

anoukruby schreef:
Kan iemand mij vertellen wat er dan mis is aan de pony's/paarden?
Ik heb namelijk (via facebook) 2 hele leuke (op de foto's) connemara's gezien.
Ben wel benieuwd wat er dan 'mis' mee kan zijn☺️ Ben druk opzoek naar een leuke E pony!
Alvast bedankt!

Ik ken ze alleen als kundige paardenmensen, en sta praktisch naast ze gestald met mijn paarden.
Ze komen ook vaak trainen met de paarden in onze springtuin en rijbakken, zodat ze ook op ander terrein gewend raken.
Echte no-nonsense paardenmensen.
Paarden krijgen vanalles te zien, schriktrainingen, worden verkeersmak gemaakt (hier is ook groot landbouwverkeer) en ze worden regelmatig meegenomen naar vreemd terrein.

Wat mij betreft kun je de pony's dus met een gerust hart bezoeken.

anoukruby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 18:32

Matheno,
heel erg bedankt voor je bericht, ik ga er over nadenken!
Groetjes Anouk

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 18:18

Ik ben mij ervan bewust dat al lange tijd niks is gepost! Maar dit komt doordat ik zelf al een heel lange tijd niet en geen Bokt gezien heb!

Maar mijn mond valt open van verbazing hoe er zo gepraat wordt over Horseteam te Urk. Ik ben niks anders dan tevreden over Horseteam.
Ongelooflijk om hen zo aan te vliegen met zulke woorden, ik nog altijd heel positief over Stal Horseteam ook al is het even geleden maar de mensen die daar lopen zijn eerlijk en betrouwbaar en met de paarden/pony' s zij komen niks tekort en krijgen dagelijks de juiste verzorging/beweging.

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 18:35

Er zullen vast ook wel goede ervaringen zijn. Die heb je ook bij mccloud Tinkers.
Maar als je ziet hoeveel mensen daar slechte ervaring hebben gehad, dan kun je zeggen dat je geluk gehad hebt.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 18:38

Ja maar over Horseteam? Geloof mij over hen geen slecht woord.

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 18:53

Heb eerder ook een topic over hun geopend, heb via pb verschillende verhalen binnen gekregen. Dit waren geen leuke verhalen, dat jij goede ervaring bij hun hebt gehad, is jouw geluk geweest.
In de handel weet je nooit wat voor dier je binnen krijgt als handelaar. Maar als je een foute treft, dan los je dit netjes op en dan ga je niet dreigen of doen alsof je neus bloed.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 19:56

Dreigen? Aub je weet niet waar of over wie je dan precies het over hebt. Want ten eerste ken je mij niet, maar ik ken stal Horseteam wel.
Ik ben al heel lange tijd niet meer actief op bokt hier, maar dreigen of doen alsof hun neus bloed? Aub zeg dan heb jij en vele anderen het over een wel heel verkeerde stal!!!

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 20:06

Ik heb het ook niet over jou, maar horseteam bij degene die ik via pb gesproken heb.