Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
stroo schreef:jammer als ik dit o lees ik heb wel goede ervaringen met horse team , ook mijn vriendin heeft er een leuk paard gekocht , we mochten zelf weten waar het paard te laten keuren en ook werd het paard nog gebracht ,
Horseteamurk schreef:Hallo Allemaal
Ik werd gewezen door vrienden van Horseteam op suggesties en vragen die gesteld werden op Bokt.nl en daar willen wij uiteraard graag op reageren,
Horseteam beoefent al vijf en twintig jaar met een groep vrienden de paarden en pony sport in de breedste zin van het woord. Waaronder springsport paarden, dressuur sport paarden, springsport pony’s, Friese veulens opfokken, mennen met authentieke rijtuigen, en show optredens met shetland pony’s.
Om enkele voorbeelden te noemen, in 2009 mocht Horseteam zich presenteren aan Koningin Beatrix en de verdere koninklijke familie in het defilé tijdens koninginnen dag met de Vroom en Dreesmann wagen, ook heeft Horseteam een springpaard opgeleid en geleverd aan olympische wereld kampioen Jeroen Dubbeldam. De goedgekeurde Friese dekhengst Alwin 469, welke afgelopen januari reserve kampioen werd van Nederland komt ook uit de stal van Horseteam.
Verder is Horseteam de thuis basis van het Grand National Team http://www.grandnationalteam.nl
Mocht u nog vragen hebben, suggereer dan niet op internet, maar wij nodigen u van harte uit om gerust persoonlijk langs te komen en met uw eigen ogen te zien wie wij zijn, en te horen wat wij doen, en hoe de paarden en pony’s er uitzien en er bij staan, de koffie staat voor u klaar.
Met hartelijke groeten
Stal Horseteam
Staartweg 10
8322 ND Urk
Focussed schreef:curly2day schreef:Het zou mij echt "mijn reet roesten" wat jullie allemaal bereikt hebben. Als je een bedrijf bent moet klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan.
Daar zit zeker de crux... Ze zijn zogenaamd geen bedrijf maar "particuliere" handel. Vandaar die botte houding denk ik![]()
anoukruby schreef:Kan iemand mij vertellen wat er dan mis is aan de pony's/paarden?
Ik heb namelijk (via facebook) 2 hele leuke (op de foto's) connemara's gezien.
Ben wel benieuwd wat er dan 'mis' mee kan zijn☺️ Ben druk opzoek naar een leuke E pony!
Alvast bedankt!