Op zoek naar manege omg. Rotterdam

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 22:06

Zijn de stands weg op de Capelse manege? Dat is fijn :)

Ik heb zelf jaren op Hitland gereden, in Nieuwerkerk, ik kan alleen even niet voor de geest halen wat de dichtstbijzijnde stop van het OV is, volgens mij is dat toch het station en dan loop je al gauw nog 20 minuten erheen := ik vond Hitland wel heel leuk :j Capelse vond ik toen nog teveel achter elkaar aan rijden, maar dan heb ik het ook wel over 13 jaar terug.

Scamander

Re: Op zoek naar manege omg. Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 22:18

Er zijn nog enkele stands maar de pony's en paarden staan daar niet vast in. Worden vooral gebruikt om paarden vast te zetten om ze te poetsen.
Met de Capelse rijd je alleen achter elkaar bij de beginners tegenwoordig.

Hitland heeft onder de mensen die ik ken geen goede reputatie tegenwoordig masr ben er zelf nooit geweest dus doe er geen uitsprask over.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 22:29

Jans schreef:
Zijn de stands weg op de Capelse manege? Dat is fijn :)

Ik heb zelf jaren op Hitland gereden, in Nieuwerkerk, ik kan alleen even niet voor de geest halen wat de dichtstbijzijnde stop van het OV is, volgens mij is dat toch het station en dan loop je al gauw nog 20 minuten erheen := ik vond Hitland wel heel leuk :j Capelse vond ik toen nog teveel achter elkaar aan rijden, maar dan heb ik het ook wel over 13 jaar terug.

Manege Hitland is overgenomen door de dochters van Berthus .:j

nardxash

Re: Op zoek naar manege omg. Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 22:33

Ik heb op prometheus gereden en kan je wel wat info geven als je wilt via een pb. Heeft nogal met negatieve en persoonlijke ervaringsn te maken

SaphiraX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 18:46

Ik zelf rij bij Filip Dros.
Ik vind het een leuke manege met hele leuke paarden en pony's. We gaan weleens naar buiten hoor :). Nu niet omdat het winter is. Maar in de zomer en in de lente stappen we buiten (achter de manege zit een klein 'parkje') uit. En soms rijden we in de buitenbak.

SaphiraX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 09:32

Ben je trouwens nog opzoek?
Ik weet nog een leuke stal die ik eventueel via PB kan vertellen? Ik weet niet of het te ver weg is..