Iemand ervaring met manegevlakker van Meijer metaal?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Steffie89

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:16

Ik ben juist heel blij met de manegevlakker van meijer metaal.

Ik heb meerdere dagen uitgetrokken om bij de diverse leveranciers langs te gaan.
Ze zitten net over de grens in Duitsland, wij hebben dit uitje direct maar gecombineerd met een volle tank en een volle auto met boodschappen, mijn god wat een prijsverschil hier zeg :)

Laten bezorgen was ook mogelijk voor ik dacht 50 euro.

Ze waren net verhuisd naar een nieuwe locatie.
We konden het niet vinden, en we zijn gestrand op een parkeerplaats waar ze ons hebben opgehaald zodat we achter ze aan konden rijden. :+

Mijn vader komt uit de metaalbranche en was direct overtuigd.

Kwaliteit erg goed en gegalvaniseerd was voor mij een pre.

Er stonden meerdere afmetingen, wij hebben gekozen voor een 150m voor achter onze grizzly.
Tevens lagen er voerdispensers, deze hebben wij ook direct meegenomen en zelfs nog korting gekregen.
Aan elke stal hangt nu een voerdispenser en onze rijbak en paddock ligt er strak bij.
Vooral erg fijn afgelopen winter.

Wij hebben hem in augustus 2025 aangeschaft en heb geen dag spijt gehad.
Voor deze prijs krijg je in mijn ogen een perfecte baksleep.
Onze buren hebben een variant welke 4x zo duur was en minder goed werkt. Ze lenen onze baksleep zelfs om hun eigen paddocks te kunnen slepen omdat ze met hun eigen lompe sleep niet in de paddock passen.

Toendertijd verkochten ze ook kiepbare kruiwagens, dit staat voor mijn volgende verjaardag nog op mijn wensenlijstje haha