Agradi shop

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

amber_ollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 15:56

Hooi,

Agradi is best een groot/bekend bedrijf dus neem wel aan dat ze te vertrouwen zijn.
Vind t wel jammer dat het leveren zo lang duurt (als je spullen niet op voorraad zijn). Gisteren een hele grote aankoop gedaan waarvan 2 producten niet meer op voorraad waren (1 binnen 1 t/m 3 werkdagen en de ander binnen 2 t/m 5 werkdagen), na het bestellen werd bekend gemaakt wat de levertijd zou zijn. Nou, wel jammer dat ik even moest wachten natuurlijk, maar dat is logisch omdat de producten niet op voorraad waren. Vandaag in de ochtend keek ik weer even of de levertijd was veranderd (werd namelijk wel vermeld dat de levertijd een indicatie was en het allemaal nog zou kunnen veranderen), en helaas wat ik toch wel jammer vond, was dat de levertijd veranderd was naar 27 april ipv 19 t/m 22 april :( Erg jammer want ik had mijn spullen wel voor 25 april nodig.. Maar goed. Hoop dat de levertijd niet nog vaker gaat veranderen.. Verder wel leuke kortingen! Alleen let wel even op of de korting überhaupt wat verschil uitmaakt met prijzen op andere webshops etc. Hoop wat je hier wat aan hebt! Vragen zijn altijd welkom ;)

amber_ollie

Re: Agradi shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 17:23

Update!

De levertijd is inmiddels nog 2x veranderd, waar ik eigenlijk wel heeel blij mee ben! Vanochtend vroeg veranderde de levertijd naar 24 april! En s' middags naar 22 april! Heeelll erg blij mee! Hoop dat het zo blijft of dat het (beter +:)+ ) nog eerder wordt! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 17:27

De site is wel betrouwbaar, maar de leveringstijd absoluut niet.
Bestel er dus niet als je het perse snel wilt hebben want dat kan wel eens heel anders verlopen.

amber_ollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 17:29

Nog een update.. Levertijd is nu 20 t/m 21 april!! Morgen of overmorgen dus! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 17:40

AnnaB schreef:
Ik ben zeer tevreden over Agradi en de lange levertijd vind ik heel erg meevallen. Daarnaast heb ik - in tegenstelling tot een aantal mensen hier - erg goede ervaringen met de klantenservice die er ook voor gezorgd hebben dat mijn pakket in delen werd verzonden omdat ik een deel van de spullen nodig had en op de rest nog twee weken zou moeten wachten (zonder extra verzendkosten te hoeven betalen). Kortom: alleen maar lof voor Agradi.

Precies mijn ervaring. Daarnaast heeft agradi voor vereniging een mooie actie. Als Je hun banner plaatst en wij bijvoorbeeld via de nvvr agradi banner bestellen krijgt de nvvr daar ook een klein deeltje van. Bij dat soort verenigingen is natuurlijk alles meegenomen.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 17:44

Hier ook altijd nog goede ervaringen met Agradi en snelle levering :j

Pancake93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 19:00

ik heb er een keer geprobeerd te bestellen. Artikel stond op voorraad maar duurde eindeloos. ze moesten het dus nog bestellen. Uiteindelijk na veel gezeur en gedoe mijn geld terug. Voor mij NOOIT meer Agradi.
Geef mij maar Divoza, Ej Paardendrogist Ooteman of HFS !

Slechte service !

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 19:24

Agradi werkt zo dat ze veel producten voor je bestellen. Kan bijna ook niet anders met zo'n enorm assortiment.

Als je zelf op de prijzen let (acties zijn niet altijd goedkoop) geen haast hebt met je bestelling en vooral geen service nodig hebt zijn ze prima.

Ik heb ooit een regendeken gekocht bij ze die doorlekte (paard was doorweekt) en toen ik daar een klacht over stuurde kreeg ik de reactie dat een deken bij de naden altijd lekt en ze niets voor me deden.. Juist..

Ook met retour is het er drama. Tegelijk kan je als je oplet echt fijne koopjes halen bij ze.