Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dianaw33 schreef:Afhankelijk van de grootte: wij kunnen zeker voor de winter alleen pony's hebben, wij hebben al 3 ouwe knarren van tussen de 25 en 30 staan waar jouw paard bij zou kunnen. Bij ons hoeft er niet bijgevoerd, 20 hectare fructaanarm paardengras in de aanbieding, dat gaat nooit op.
Edit: regio Den Haag
Lianne007 schreef:Hoii, is het inmiddels opgelost? Ik snap je probleem wel, het is gewoon op sommige stallen niet mogelijk een paard te houden wat op andere tijden eet dan de rest of een uur langer te laten staan. je blijft ook niet heen en weer rijden, voor een paar dagen prima maar dat breekt op, meest ideaal is aan huis maar is niet voor iedereen weg gelegd. op de wei bijvoeren lukt ook niet omdat de anderen het op eten. Dan is een pensioen plek beste uitkomst. Hier net zo gehad... tip; zorgboerderijen benaderen. Het paard blijft in eigendom van jullie zelf en zij hebben een lief paardje voor cliënten die daar komen om voor de dieren te zorgen.
Zil schreef:Lianne007 schreef:Hoii, is het inmiddels opgelost? Ik snap je probleem wel, het is gewoon op sommige stallen niet mogelijk een paard te houden wat op andere tijden eet dan de rest of een uur langer te laten staan. je blijft ook niet heen en weer rijden, voor een paar dagen prima maar dat breekt op, meest ideaal is aan huis maar is niet voor iedereen weg gelegd. op de wei bijvoeren lukt ook niet omdat de anderen het op eten. Dan is een pensioen plek beste uitkomst. Hier net zo gehad... tip; zorgboerderijen benaderen. Het paard blijft in eigendom van jullie zelf en zij hebben een lief paardje voor cliënten die daar komen om voor de dieren te zorgen.
Ja precies. Natuurlijk willen we alles voor haar doen maar 2 of 3x per dag naar stal rijden voor bijvoeren is niet te doen. En dan ook nog eens het wachten tot ze het op heeft. En we willen ook niet anderen er teveel lastig mee vallen.
Ik ga zaterdag naar mn vriendin toe en dan eens kijken welke informatie ze inmiddels verzameld heeft. En welke antwoorden op de emails. Ik ben zelf net terug van anderhalve week vakantie.
We zijn er hard mee bezig en heb er vertrouwen in dat we op de goede weg zijn. Heb echt fijne tips gekregen van Bokt!