Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Suzan_bobar schreef:
Roodvos schreef:Suzan_bobar schreef:
Die wilde ik dus ook adviseren.
Ben al jaren zeer tevreden over Helen. Smeert je niets aan, maar als je zadel echt niet past zal ze je dat ook vertellen.
Ik vond en vind haar echt een verademing. Altijd een goed humeur, eerlijk, vakkundig, rustig in de omgang en pas tevreden als paard en ruiter ook tevreden ook. Een zeldzame combinatie in paardenland.
kim_1990 schreef:Ik heb hele goede ervaringen met stephan van brabants ruiterhuis, hij komt eventueel aan huis passen/nakijken en hij is niet een persoon die je persee een zadel wil aansmeren, hij heeft mij geprobeert mijn eigen zade houden en hem even wat bij te vullen waardoor hij weer goed lag...ik wilde alleen met mijn eigenwijze hoofd van dressuur naar springen toe dus ben ik toch voor een nieuw zadel gegaan. Mijn zadel ligt tot op de dag van vandaag nog steeds perfect op mijn paard, zadel heb ik inmiddels iets meer als een jaar nu en mijn paard is in lichaam behoorlijk verandert en nog steeds past het zadel goed. Topman die stephan.
JenniferU schreef:Ik adviseer anouk Verlouw van http://www.wellsaddle.nl en tevens op bokt onder idefix4.
Meet regelmatig nieuwe ponyzadels aan voor een leuke prijs maar kijkt uiteraard eerst naar je eigen zadel en gaat dan kijken naar de mogelijkheden voor als het zadel niet past.
Komt door heel NL