Stalling Rotterdam e.o.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-16 20:50

Even een update: morgen heb ik een afpsraak bij dressuurstal Mate & Copains. Het is iets langer dan een kwartier met de auto, in de zomer worden de paarden in de wei gezet en eruit gehaald en in de winter worden ze een uur in de paddock gezet en ook nog in de stapmolen. Verder hebben ze een binnenbak van 20x60m een buitenbak van 40x60m en heel leuk voor de hond, hij mag mee en zelfs los lopen!!

Op het beperkte buiten in de winter na, klinkt het perfect. Wellicht dat er nog wat te regelen is en als het zo dichtbij is, kan ik in ieder geval zelf elke dag. Het is wel wat minder gelikt dan waar ik nu sta, maar daar zou ik wel overheen kunnen komen denk ik :) Voor zover ik weet hebben ze alleen geen buitenstallen, maar ja, dat stond ook eigenlijk niet op mijn eisenlijstje ;)

Ik ga morgen ook langs stal Moolenaar. Daar weet ik nog niet zo veel vanaf, dus ik ga gewoon even langs.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 22:18

Simbaa schreef:
Even een update: morgen heb ik een afpsraak bij dressuurstal Mate & Copains. Het is iets langer dan een kwartier met de auto, in de zomer worden de paarden in de wei gezet en eruit gehaald en in de winter worden ze een uur in de paddock gezet en ook nog in de stapmolen. Verder hebben ze een binnenbak van 20x60m een buitenbak van 40x60m en heel leuk voor de hond, hij mag mee en zelfs los lopen!!

Op het beperkte buiten in de winter na, klinkt het perfect. Wellicht dat er nog wat te regelen is en als het zo dichtbij is, kan ik in ieder geval zelf elke dag. Het is wel wat minder gelikt dan waar ik nu sta, maar daar zou ik wel overheen kunnen komen denk ik :) Voor zover ik weet hebben ze alleen geen buitenstallen, maar ja, dat stond ook eigenlijk niet op mijn eisenlijstje ;)

Ik ga morgen ook langs stal Moolenaar. Daar weet ik nog niet zo veel vanaf, dus ik ga gewoon even langs.

Oh, die is heel gaaf! Ik woon daar heeeel vlakbij. Mijn zus reed daar vroeger :j Mooie manege in een leuk gebied. Wellicht is Spaland Ruiters wat? Ligt daar vlak bij. En een stukje verderop is nog een boer met stallen, misschien een keer langsgaan en vragen of hij nog plek heeft mocht dit niks worden?

cynthiar

Re: Stalling Rotterdam e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 22:38

Rsv De Hoge Devel in Zwijndrecht misschien?
Tegen extra betaling wordt je paard los gezet of in de stapmolen. Nu ook weidegang zomers, maar niet heel lang.
2 binnenbakken, 2 buitenbakken, 2 paddocks, stapmolen en longeerbak.

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-16 06:44

Pichu schreef:
Simbaa schreef:

Oh, die is heel gaaf! Ik woon daar heeeel vlakbij. Mijn zus reed daar vroeger :j Mooie manege in een leuk gebied. Wellicht is Spaland Ruiters wat? Ligt daar vlak bij. En een stukje verderop is nog een boer met stallen, misschien een keer langsgaan en vragen of hij nog plek heeft mocht dit niks worden?

Wat bedoel je met een leuk gebied? :) Ik dacht dat het midden op een industrieterrein lag haha.
Spaland Ruiters ga ik ook eens bekijken. Thanks ook voor de tip over de boer!

Rsv de Hoge devel ga ik ook eens bekijken Cyntiar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 09:36

Het is niet alleen industrie hoor, er ligt ook nog een heel klein natuurgebiedje naast. Maar dat is wel minuscuul :o

Edit: dit dus. Honden mogen los en er is ook een plek waar je met je paard door het water kan :D
Afbeelding

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 09:44

Pichu schreef:

Spaland is alles zelf doen of onder elkaar verdelen. Ook onderhoud en bardiensten. Verder zitten in die regio ook stal vd Vlugt, stal Zeeuw, stalling 't einde.

In deze regio (incl mate en copains) kun je buitenrijden in midden Delfland. Zo minuscuul is dat gebied niet hoor, daar kun je wel een paar uurtjes rondrijden.
Laatst bijgewerkt door ukkiepuk op 31-08-16 09:50, in het totaal 1 keer bewerkt

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 09:45

Pichu schreef:
Het is niet alleen industrie hoor, er ligt ook nog een heel klein natuurgebiedje naast. Maar dat is wel minuscuul :o

Edit: dit dus. Honden mogen los en er is ook een plek waar je met je paard door het water kan :D
[ [url=m/vpay5y.png]Afbeelding[/url] ]

Dat is nog maar een heel klein stukje hoor, je kan veel verder rijden als je bij stal Zeeuw het tunneltje onderdoor en het ruiterpad op gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 09:46

ukkiepuk schreef:
Pichu schreef:

Spaland is alles zelf doen of onder elkaar verdelen. Ook onderhoud en bardiensten. Verder zitten in die regio ook stal vd Vlugt, stal Zeeuw, stalling 't einde.

In deze regio (incl mate en compains) kun je buitenrijden in midden Delfland. Zo minuscuul is dat gebied niet hoor, daar kun je wel een paar uurtjes rondrijden.

Oh, nou daar lopen we altijd met de honden. Ik wist niet dat het gebied nog verder loopt. My bad :o

Verder wist ik niet zoveel over Spaland, ben er ook nooit geweest, maar ik noemde het alleen omdat het daar in de buurt ligt :)*

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 09:46

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 11:24

NatasjavE schreef:
Stal Midler in Nieuw-Beijerland. Vriendin van mij staat daar op stal.
http://www.stalmidler.nl/

Hier komen ze in de winter niet buiten :)
Hele mooie stal, maar vooral luxe voor de mens en minder voor het paard.

NatasjavE

Re: Stalling Rotterdam e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 14:06

Oh ik dacht dat ze in de winter in de paddock staan.

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 11:54

Stal de Elzen in Dordrecht
Voldoet aan je eisen en prijs ( en met binnenbak).
Ik heb zelf geen paard meer, dus ik ben niet van alles op de hoogte hoor ( of er plek is bijvoorbeeld)
Hebben wel een website en mooi gebied om te rijden ook.
Verder in buitengebied meerdere stallen die aan je eisen voldoen, alleen dan geen binnenbak