Gezocht instructie volgens Klassieke rijkunst regio Limburg

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amable

Re: Gezocht instructie volgens Klassieke rijkunst regio Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 09:47

Beide :j Ik heb wel eens lessen gereden waarin ik me achteraf realiseerde dat het me eigenlijk niet helemaal duidelijk was waarom we nu daar aan gewerkt hadden, maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk ;) Maar we hebben ook lessen gehad waarin het wel heel duidelijk was waarom we daar mee aan de gang gingen. Met huiswerk net zo. Ene keer oefen ik gewoon wat we in de les gedaan hebben, andere keer geeft ze aan het einde van de les duidelijk aan dat ik aan een aantal punten moet gaan werken tot de volgende les.

Zuidpool29

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-16 09:51

@masha_king

Bedankt voor de uitleg. Ik zal eens contact opnemen!

Akke_sSpring

Re: Gezocht instructie volgens Klassieke rijkunst regio Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 22:28

Ik heb ook al langere tijd les van Leandra. Ik heb mijn paard ingereden met behulp van een andere instructeur, maar nadat deze is verhuisd ben ik gaan lessen bij Leandra. Zij komt bij ons op stal. Als ik ergens specifiek aan wil weken of onduidelijkheden heb dan wordt dit goed opgepakt. Wat Amable zegt:"communication is the key!". Mijn paard wordt echt op haar niveau getraind en is echt verbeterd. Leandra geeft ook adviezen mbt houding en zit en dat scheelt ontzettend in het verfijnen van de hulpen.