Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
hetzelfde geld voor appels, wortels enz. Heb eerder weigenoten op andere plekken gehad maar even een handje brokjes of een snoepje is zo gegeven in de wei, gaat vaak automatisch ook en begrijpelijk. Is daardoor helaas ook vaak fout gegaan. En maakt het hem verhuizen ook zo ontzettend lastig.
karuna schreef:Luxje ik ben met de basis dingen ongeveer een half uur maximaal bezig per dag. Als alles op is en moet worden bijgevuld en zo. Niet zo veel dus maar het alle dagen moeten en geen enkele mogelijkheid tot rust pakken breekt me op.
Piezze ik beleef wel plezier aan ze en ga er iedere keer met veel liefde heen. Alleen lijf wil niet meer. En nee hij zal er niks van merken eenmaal dood. Alleen ik kan en wil dat niet op mijn geweten hebben. Ik heb afgelopen jaar al niet het beste jaar gehad en als ik dan ook deze keus zou moeten maken ben ik bang dat ik daar heel lang niet overheen ga komen.
Dandy is ook goed, als ik een groepje zou kunnen verzamelen waarin iedereen een keer iets doet is het ook goed. Alleen vind het maar eens bij elkaar.