Osteopaat provincie Drenthe gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

roekes

Re: Osteopaat provincie Drenthe gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 17:40

Ik heb je een pb met zijn tel nummer gestuurd

NesyD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 19:39

Beetje jammer dat osteopaten welke aan de HSA hebben gestudeerd worden afgeschilderd als niet kundig. Ook wordt de les inhoud in twijfel getrokken. Hier kun je mijninziens alleen maar over oordelen wanneer je de lesstof hebt ingezien.
Tevens toets de BCND wel degelijk de inhoud van de opleiding en woont onaangekondigd ook lessen bij om het niveau hiervan te beoordelen.
Bij iedere opleiding komen goede en minder goede therapeuten vandaan. Dit zegt meer over de therapeut zelf dan de opleiding die wordt gegeven.

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 22:05

Welke osteo heb je uiteindelijk gekozen ts?

Ik zoek er zelf 1 die in friesland komt. Ik zou het liefst iemand willen die ook da is maar ik kan tot nu toe niemand vinden die op korte termijn kan komen -O-

Ik las trouwens in de hoefslag een stuk over Janek Vluggen en hem zou ik ook wel naar mijn paard willen laten kijken. Iemand hier die contactgegevens van hem heeft?

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 05:59

Ik denk niet dat Janek Vluggen zelf nog paarden behandelt, die heeft het te druk met zijn opleidingen geven. Maar je kan kijken of er iemand in Friesland zit die de opleiding bij hem heeft gedaan. http://equineosteopathy.org/membership/ , hier zie je de door hem opgeleide mensen.

Moossie90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-16 06:54

Hinke schreef:
Welke osteo heb je uiteindelijk gekozen ts?

Ik zoek er zelf 1 die in friesland komt. Ik zou het liefst iemand willen die ook da is maar ik kan tot nu toe niemand vinden die op korte termijn kan komen -O-

Ik las trouwens in de hoefslag een stuk over Janek Vluggen en hem zou ik ook wel naar mijn paard willen laten kijken. Iemand hier die contactgegevens van hem heeft?

Ines Lauwers heb ik laten komen, zij is tevens dierenarts, werkt ook met dry needling, medical taping en is icreo.
Het is ons enorm goed bevallen. Bij interesse stuur een pb voor contacggevens.

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 22:44

Ok bedankt voor je reactie :) Heb haar al een mail gestuurd!

Kingeping

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 09:18

Ik heb fijne ervaring met Kim Sluiter van Hippodinami.
Ze is net klaar met haar studie, maar kwam bij mij al tijdens haar studie.

Eerder Unitas bij mijn paard gehad en erg ontevreden geweest.
Via via kwam ik bij Kim Sluiter terrecht en ben erg over haar te spreken.
Ze legt uit wat ze doet en heeft op alle vragen een antwoord.