Epplejeck ervaringen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 15:42

Ik bestel er geregeld wat, en ben altijd tevreden!
Snelle levertijd, leuke producten en een leuke prijs.

friendly

Re: Epplejeck ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 15:53

Stamper: daarom pas ik altijd de maat die ik denk te hebben (als die er hangt) en als ik inschat dat het een maat groter moet zijn en ik zie m niet dan bestel ik m online. Is iets omslachtiger maar het werkt wel :P

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 17:07

Nou klinkt positief allemaal dus binnenkort eens gaan kijken daar. Het word dan Eindhoven.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 18:34

Ik kom graag in de winkels, al ben ik geen grote afnemer qua geld uitgeven. Wat ik jammer vind is dat hun 'basiscollectie' zo snel verandert. Hebben ze eens wat leuks, is het 3 maanden later niet meer te krijgen.
Verder is het wel een winkel waar je veel mode kunt kopen en dat is iets waar ik niets om geef. Ik heb liever dekjes van 5 euro die al 2 jaar in het magazijn liggen. Zelfde werking, meer waar voor je geld. ik betaal geen 25 euro of meer voor 1 dekje.

Naat3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 18:38

Ik vind EJ goed! Koop er regelmatig. Wij gaan altijd naar Eindhoven.
Heb net nieuwe laarzen van Petrie. Bevallen tot nu toe goed.

Amikaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 19:06

Prima winkel, levertijden 1a 2 werkdagen. Hebben bij mij nooit moeilijk gedaan over ruilen of retouneren. wel doe ik dit wel het liefste in de winkel omdat je anders verzendkosten zelf moetbetalen voor het pakket. Klein verbeterpuntje: zichttermijn is 14 dagen, bij de meeste winkels is dit 30 dagen wat net iets praktischer is. :-)

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 19:16

Redelijk leuke winkel maar haal er niet al mijn producten. Voor echte kwaliteit ga ik toch naar andere winkels, maar voor een setje springschoenen, maar mijn leerwerk haal ik er niet.
Wel heb ik altijd het gevoel dat ik teveel betaal, ze kunnen bijna elke maand een actie doen met "zoveel % korting". Maakt dan gewoon je prijs normaal en stunt niet zo veel.

Kelseypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 20:29

Zelf bestel ik nooit want ik woon vlakbij de ej in groningen.
Leuke winkel, helpen je graag en hebben veel humor. :j

denbine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 20:34

Wij hebben alleen ervaring met EJ Zwolle.
Enorm slechte ervaring. Kwamen voor een bodyprotector voor onze dochter.
Zowel de medewerkster als de manager wilde ons willens en wetens, een niet passende bodyprotector aansmeren. Daarnaast behoorlijk onsympathieke verveelde dames.
Daarna naar een andere zaak, waar onze kleine meid super geholpen werd en een mooie passende protector heeft gekocht.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 22:29

denbine schreef:
Zowel de medewerkster als de manager wilde ons willens en wetens, een niet passende bodyprotector aansmeren. Daarnaast behoorlijk onsympathieke verveelde dames.
Daarna naar een andere zaak, waar onze kleine meid super geholpen werd en een mooie passende protector heeft gekocht.

Echt? Ik heb altijd zulke goede ervaring met Ej Zwolle!

desireeee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 22:37

Ik heb helaas laatst een slechte ervaring gehad.

Ik had online de kingsland legging blauw maat L besteld, krijg ik hem binnen past die niet. Terwijl ik hem in het rood in de winkel wel pasten. Op de label stond ook geen maat en er hingen geen prijskaartjes aan wat ik al erg raar vond. Contact opgenomen met ej, toen moest ik de broek retourzenden. Het bleek dat dit een verkeerde broek was. Ondertussen was maat L al helemaal uit verkocht waardoor ik er dus geen 1 meer heb kunnen krijgen. Geld zou terug gestort worden binnen 10 werkdagen, op werkdag 9 had ik het geld terug.

Ik baalde hier wel goed van en weet niet of ik nog een keer ga bestellen.

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 22:40

Ik ben nog nooit in de winkel geweest (te ver weg), dus dan maar online! Ik heb tot nu toe geen negatieve ervaringen. Alles netjes op tijd, goede service, leuke spullen en acties :D

Bij divoza heb ik wel eens 4-5 maand op een kalkoenenborstel moeten wachten := toen ik na 4 maand een mailtje had gestuurd kreeg ik terug dat het wachten op de fabricant was (duurt zeker erg lang om zo'n ding te maken :Y))... Paar dagen later, ja hoor, hij kon nu opeens wel verstuurd worden! Daarbij klik ik altijd de optie aan dat alles in 1 keer geleverd moet worden, kreeg ik het eens in 3 delen, heb de 3e maar geannuleerd, de moeite om het in 1 doos te stoppen :o

Maar tot nu toe heb ik dat allemaal niet bij epplejeck gehad! Heb toevallig vandaag 2 bestellingen (voor de korting hè :P) gedaan, dus nu afwachten! :D

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 08:27

Ik bestel wel wat in de ej, en altijd tevreden geweest over de verzending en manier van verzending (alleen zonde dat het zo duur is om te verzenden naar België, waardoor ik vaker bestel op divoza)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 11:11

denbine schreef:

Ik vind ze in Zwolle ook niet super.
Ik had werkschoenen van het merk EJ gekocht, maar elke keer na het werk begonnen ze te schimmelen.
Ja, na een dag werken heb ik zweetvoeten ja, maar dat betekend niet dat m'n schoenen hoeven te gaan schimmelen.
Ik werk in de weekenden op een stal, en rest van de week heb ik ze aan bij mijn paarden.
Kreeg als antwoord:"Moet je ze maar niet aandoen met werken". Vond dat niet echt een super goed antwoord ofzo, waar moet ik dan op lopen :+? Na 3 maanden heb ik die schoenen ook weg kunnen gooien, overal zaten gaten in.

Webshop enzo is alles prima, en als ik naar het hoofdkantoor bel zijn ze altijd vriendelijk! Éen keer lang op een pakketje moeten wachten, gebeld en kreeg een net antwoord en toen mijn pakketje binnenkwam kreeg ik er een borstel bij. Toch weer service!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 12:10

EJ Zwolle vind ik ook niet heel erg prettig. EJ Groningen vind ik een hele fijne winkel! Helpen je fijn, zijn nooit te beroerd om met je mee te denken en groot assortiment. Vind de dekenwasservice van de EJ ook heel fijn.

Omdat ik dichtbij woon bestel ik haast nooit wat online, maar de keren dat ik online heb besteld was alles er ook snel.

Divoza vind ik een vervelende winkel, de website niet prettig en het online bestelproces.. ik wacht nou al bijna twee weken op de factuur van Afterpay, geen bevestiging van de bestelling.. Bizar :')

IsabelHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 12:17

Goede ervaringen met EJ.
Bestel er geregeld wat en altijd netjes optijd geleverd.
Een keer heb ik de bestelling voor iemand anders ontvangen. Contact opgenomen en het product retour gestuurd. Netjes de gemaakte verzendkosten teruggestort gehad en zelfs een paar dagen later een bedankje op de mat! (paardenmuffin mix haha)
Het enige jammere vind ik dat ze vaak van polo's maar 1 foto hebben op de site waardoor er soms op de achterkant nog een hele print staat die niet op de site te zien is.

hoefnageltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 12:30

funnyhorses schreef:
En hoe zijn ze met rijlaarzen en prijs? Is dat een beetje te doen qua prijs en dan het liefste leren laarzen?

Mijn dochter heeft daar haar leren laarzen gekocht, ik vind het hele nette laarzen voor zeer betaalbare kwaliteit.
Ze hebben ze in 3 breedte maten, S-M-L.
Prijzen vind ik netjes, en
TIP: als je een vrij duur product wilt kopen, maar niet direct nodig hebt, wacht dan gewoon even op een leuke aanbieding!
Zeer regelmatig komen er acties voorbij met b.v. 25% korting op één product of 21% BTW korting op alles (met uitzondering van de in de voorwaarden genoemde producten)
Mijn dochter kon zo haar laarzen van € 200,- toch maar mooi voor € 150,- kopen.

Barbabientje schreef:
EJ hele goede ervaringen mee :)
Wil nu eigenlijk dingen bestellen, maar heb er echt geen 3 nodig :') (3=2 actie nu)

Je hoeft bij deze actie niet 3x hetzelfde product te bestellen, je kunt gewoon 3 verschillende producten bestellen, de goedkoopste is dan gratis. (m.u.v. zie voorwaarden EJ)
Ik heb alleen geen idee hoe het werkt als je 6 dingen koopt, de goedkoopste 2 dan gratis of van de duurste 3 de goedkoopste gratis en van de goedkoopste 3 de goedkoopste gratis.
Weet iemand dat?

En verder mijn persoonlijke ervaring:
fijne winkel (Breda), je wordt goed geholpen door deskundig personeel (ze komen in elk geval deskundig over ). Alleen als het heel druk is, moet je wel eens even wachten tot een verkoper beschikbaar is. Er loopt gelukkig best veel personeel.
Leuk assortiment in verschillende prijsklasses, gezellige winkel.
Ervaring webshop: alles snel en netjes geleverd.
Wat mij betreft dus een aanrader, met de tip om gewoon goed op de aanbiedingen te letten.

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 12:36

Toevallig heb ik vorige week voor het eerst iets besteld bij epplejeck.
Van de 5 artikelen die ik bestelde, was er maar 1 goed. Van de andere 4 hadden ze de verkeerde maat/kleur geleverd.
Ben er nu dus nog niet heel tevreden over, maar ik wacht even af hoe dit opgelost gaat worden.

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 12:49

drie jaar geleden alle basisspullen gekocht, alles is nog steeds netjes en heel, snelle service zowel winkel als bestelling en kwaliteit is goed :)
aanrader, evenals agradi en decathlon

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 15:03

hoefnageltje schreef:
Barbabientje schreef:
EJ hele goede ervaringen mee :)
Wil nu eigenlijk dingen bestellen, maar heb er echt geen 3 nodig :') (3=2 actie nu)

Je hoeft bij deze actie niet 3x hetzelfde product te bestellen, je kunt gewoon 3 verschillende producten bestellen, de goedkoopste is dan gratis. (m.u.v. zie voorwaarden EJ)
Ik heb alleen geen idee hoe het werkt als je 6 dingen koopt, de goedkoopste 2 dan gratis of van de duurste 3 de goedkoopste gratis en van de goedkoopste 3 de goedkoopste gratis.
Weet iemand dat?
/quote]

Ja dat weet ik, maar bedoel meer dat ik eigenlijk alleen 1 setje peesbeschermers wil hebben _O- Ben dus nu maar op zoek naar iemand die nog 2 dingen wil bestellen om dan de kosten te delen :')

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 15:35

Kreeg net een mail met pre zomer 25% korting, voor in de winkel en online...
Maar staat geen code voor online! :')
Of ik ben blind... ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 15:39

Stamper, de korting is al verrekend in de verkoopprijs, dus ben je geen code nodig :)

Ik ga bijna nooit naar de winkel, laatst 1 keer in Zwolle geweest maar dat vond ik de 45 minuten rijden niet echt waard. Ik vroeg om een uitrijdeken, die hadden ze al opgeruimd ivm zomercollectie. Dus ik had de maat en kleur doorgegeven, medewerkster ging even achter kijken, kwam alleen niet terug met een deken en is niet meer bij mij geweest. Nouja, achteraf geluk voor mij want ik koop hem nu in de 3=2 actie online wel :=
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-05-16 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Irene_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 15:39

Ik heb vorige week toevallig iets op de webshop besteld. 2 dagen later kreeg ik mail van de klantenservice dat het artikel niet meer voorradig was, of ik geld terug wilde of ander artikel. Omdat het verjaardagscadeau was heb ik voor geld terug gekozen. Buiten het feit dat artikel er niet meer was en dat natuurlijk niet echt tof was, wel netjes binnen 3 dagen geld weer terug overgemaakt. Het zou mij er niet van weerhouden om nogmaals te bestellen

hoefnageltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 15:52

Even mezelf quoten over de 3=2 actie:
[/quote] ...Ik heb alleen geen idee hoe het werkt als je 6 dingen koopt, de goedkoopste 2 dan gratis of van de duurste 3 de goedkoopste gratis en van de goedkoopste 3 de goedkoopste gratis.
Weet iemand dat? ...[/quote]
Ik heb even een testje gedaan in de webshop;
bij aankoop van 6 artikelen krijg je dus de 2 allergoedkoopste artikelen gratis.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 15:54

Is wel het meest logisch ja :).

Ik twijfel, heb wel wat dingen nodig, maar aan de andere kant wil ik ook sparen :Y)