Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Easy_Rider schreef:Volgens mij mag het ook niet.
Je prijzen verhogen en dan zeggen dat je korting geeft.
Citaat:Conclusie: wie 'rijk' denkt te worden van een grote kortingsactie komt bedrogen uit. De prijzen mogen voor een actie verhoogd worden
Easy_Rider schreef:Vind ik niet, het is aan de koper om te kijken waar je iets besteld en of het daar het goedkoopst is.Je wordt bij Agradi dus gewoon opgelicht.
bruintje123 schreef:ZE geven het dus niet netjes aan als ze het opschuiven. Dat zie je pas als je weer inlogt.
Joki schreef:Er is nu bij Divoza ook korting.Het verhogen van de prijzen is de reden dat ik niet meer bij agradi koop. Ik vind het een manier van bedonderen
vandaag toevallig ook weer eens gekeken omdat ik een rambo zweetdeken wil. De normale prijs bij divoza is 89 euro. Bij agradi was de normale prijs 134,95 euro en dan met korting 87 nog wat.Ik wacht dus wel tot Hemelvaart en bestel de deken met 25 % korting bij divoza. Dan ben ik veel vvoordeliger uit
KoudbloedKim schreef:Dat vind ik ook gewoon iets dat je zelf in de gaten kunt houden.
Ik denk dat je daarvoor Agradi even moet kennen.
Heb er in ieder geval nog nooit problemen mee gehad en zeker wel 50 keer besteld met flinke kortingen.
KoudbloedKim schreef:Joki schreef:Er is nu bij Divoza ook korting.Het verhogen van de prijzen is de reden dat ik niet meer bij agradi koop. Ik vind het een manier van bedonderen
vandaag toevallig ook weer eens gekeken omdat ik een rambo zweetdeken wil. De normale prijs bij divoza is 89 euro. Bij agradi was de normale prijs 134,95 euro en dan met korting 87 nog wat.Ik wacht dus wel tot Hemelvaart en bestel de deken met 25 % korting bij divoza. Dan ben ik veel vvoordeliger uit