35% stickerkorting bij Agradi, prijzen Micklem omhoog?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

IlonavL

Re: 35% stickerkorting bij Agradi, prijzen Micklem omhoog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 18:12

Ja, is 'normaal' bij Agradi. Ga er uit principe niet meer bestellen, elke keer komt mijn bestelling veel later dan verwacht of is het artikel toch niet meer leverbaar. Toen ik daar pas over mailde, kreeg ik toch zo'n ontzettend botte mail terug... Even helemaal klaar mee!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 18:13

Ach, doen alle winkels, gewoon overal de prijzen vergelijken en bij de goedkoopste (Betrouwbare) leverancier bestellen. Beetje rond kijken kan je veel geld besparen, niet alleen met paarden artikelen.

Easy_Rider

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 18:26

Volgens mij mag het ook niet.
Je prijzen verhogen en dan zeggen dat je korting geeft.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 18:30

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 18:31

Prince

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 18:35

Divoza heeft vandaag ook 25% korting. Heb de Micklem competition besteld voor 120 (ipv 160).
Bij agradi is die nu met 35% korting 133 ;).

Easy_Rider

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 18:36

Je wordt bij Agradi dus gewoon opgelicht.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 18:40

Sinds erg lange tijd me laten verleiden om bij agradi te bestellen.
Lang geleden 3 weken moeten wachten.
Maar ik dacht, dat zal toch wel eens veranderd zijn bij hun.

Levertijd 26 april.
Vandaag staat hij op 2 mei.
Ik ben benieuwd of het nog weer verder opgeschoven wordt.

Wel meteen weer geleerd.
Daar nog steeds niets bestellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 18:57

Easy_Rider schreef:
Je wordt bij Agradi dus gewoon opgelicht.
Vind ik niet, het is aan de koper om te kijken waar je iets besteld en of het daar het goedkoopst is.

De lange levertijden zijn inderdaad een puntje, maar ik vind wel dat ze het daar netjes aangeven en ik bestel daar niet als we iets met spoed binnen moeten hebben.
De klantvriendelijkheid vind ik wel erg goed, heb weleens een verkeerde maat van iets of zelfs een keer een verkeerd adres ingevuld en altijd netjes opgelost.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 19:01

ZE geven het dus niet netjes aan als ze het opschuiven. Dat zie je pas als je weer inlogt.

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 19:11

bruintje123 schreef:
ZE geven het dus niet netjes aan als ze het opschuiven. Dat zie je pas als je weer inlogt.

Inderdaad en toen ik daar dus over mailde omdat het steeds opschoof en ik het wel fijn zou vinden als ik daar over geinformeerd zou worden, kreeg ik als antwoord 'dat ze daar niet aan ging beginnen, want dan moest ze 100en klanten per dag mailen'. Tja... in dat geval doe je dus echt iets niet goed qua levering :? 8)7

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 19:13

Precies.

En dat blijkt ook wel dan.
Twee keer besteld. Twee keer lange levering.
Dus dan kom je wel op honderden per dag.

Waarom heeft vooral agradi daar last van vraag ik je dan weer af.
Dan doe je echt iets fout.

lovehaffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 19:15

Ook ik heb wel is de discussie gevoerd met Agradi... Sokken van Pfiff staan in het officiele Pfiff-boek voor 5,95 adviesverkoop prijs, bij agradi waren ze ineens volgens henzelf 8,95 maar dan kreeg je natuurlijk wel de standaard korting! Waren ze geloof ik even uit me hoofd -,20 goedkoper... Lekkere korting! Antwoord van agradi: Maar dan is het toch goedkoper dan normaal?! Ja maar jullie misleiden de hele boel wel niks zoveel procent korting...

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 19:19

Kan zoiets niet bij kassa/radar aangekaart worden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 19:21

Dat vind ik ook gewoon iets dat je zelf in de gaten kunt houden. :)
Ik denk dat je daarvoor Agradi even moet kennen. :j
Heb er in ieder geval nog nooit problemen mee gehad en zeker wel 50 keer besteld met flinke kortingen.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 19:22

Het verhogen van de prijzen is de reden dat ik niet meer bij agradi koop. Ik vind het een manier van bedonderen

vandaag toevallig ook weer eens gekeken omdat ik een rambo zweetdeken wil. De normale prijs bij divoza is 89 euro. Bij agradi was de normale prijs 134,95 euro en dan met korting 87 nog wat.Ik wacht dus wel tot Hemelvaart en bestel de deken met 25 % korting bij divoza. Dan ben ik veel vvoordeliger uit

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 19:22

Ik heb in het BB krantje ook winter laarzen gezien.
In de aanbieding net zo duur als normaal.
En dat weet ik ook zeker omdat ik al een poosje aan het wachten was tot ze in de reclame kwamen.

Dus radar kun je wel vaak inschakelen dan :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 19:25

Joki schreef:
Het verhogen van de prijzen is de reden dat ik niet meer bij agradi koop. Ik vind het een manier van bedonderen

vandaag toevallig ook weer eens gekeken omdat ik een rambo zweetdeken wil. De normale prijs bij divoza is 89 euro. Bij agradi was de normale prijs 134,95 euro en dan met korting 87 nog wat.Ik wacht dus wel tot Hemelvaart en bestel de deken met 25 % korting bij divoza. Dan ben ik veel vvoordeliger uit
Er is nu bij Divoza ook korting. :j

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 19:27

KoudbloedKim schreef:
Dat vind ik ook gewoon iets dat je zelf in de gaten kunt houden. :)
Ik denk dat je daarvoor Agradi even moet kennen. :j
Heb er in ieder geval nog nooit problemen mee gehad en zeker wel 50 keer besteld met flinke kortingen.

Vind ik niet. Op het moment dat ik iets bestel staat daar een verwachte levertijd bij dus ik ga er vanuit dat die aangehouden wordt. Is dit door wat voor reden dan ook veranderd, vind ik het wel zo klantvriendelijk om dit te laten weten, desnoods door een standaard, automatische mail ofzo. Fijn dat jij wel positieve ervaringen hebt met Agradi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 19:37

Ik weet niet of dat mogelijk is, maar het zou inderdaad netjes zijn, een automatische mail. :j

mikaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 19:50

ik heb het net opgezocht, ik heb dit hoofdstel 29 december afgelopen jaar voor €113.99 bij agradi besteld. maar ondanks alles kom ik toch meestal het goedkoopste uit bij agradi.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 19:51

KoudbloedKim schreef:
Joki schreef:

Er is nu bij Divoza ook korting. :j

Bij ej 27% vandaag en morgen.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 20:25

KBK dat weet ik die heb ik al gebruikt om iets anders te bestellen. Ik kom dagelijks langs de divoza om naar werk te gaan dus ik besteed mijn kortingsbonnen daar zo gunstig mogelijk

stamper bedankt voor het meedenken maar ej heeft de betreffende deken niet

Floortz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 20:36

Agradi is een van de succesvolste online warenhuizen van de afgelopen jaren. Met zoveel producten die er echt niet allemaal op voorraad liggen is het ondoenlijk binnen x aantal dagen te leveren. En om verzendkosten te besparen en ineens uit te leveren, laten ze een gevarieerde bestelling liggen tot alles binnen is.
Bij bijvoorbeeld Leentje Bakker of Bol..com kan het zijn dat er van meerdere warenhuizen geleverd wordt. Eén bestelling kan dan in 3 delen afgeleverd worden door verschillende leveranciers.
Ik houd er altijd rekening mee dat het met een weekend erbij ruim 10 dagen kan duren voordat iets geleverd is. Maar meestal staat het in de omschrijving er wel bij of het voorradig is of niet.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 20:40

Is met meer dingen. Laatst heb ik er prikpaaltjes besteld. 20 stuks besteld en had ze 2 dagen later binnen. De prijs 4,99 en met 1 malige stickerkorting kwam ik uit op 2.40 per stuk. Ik had er toch nog 40 extra nodig dus bijbesteld. Door een tip van bokker via ebay in duitsland voor 1.35 gevonden. De bestelling bij agradi geannuleerd ( bleek ook nog eens 14 dagen te duren en scheelde ook nog eens bijna 50 euro)
Exact dezelfde. Dezelfde tape en verpakking alleen via Duitsland besteld en met de basisprijs van agradi scheelde dat 3,70 per stuk! Met 60 paaltjes ruim 200- euro verschil voor exact hetzelfde product