Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eef01 schreef:ik heb een strandrit in domburg gemaakt afgelopen kerst. Was erg leuk, was wel zo dat de paarden al opgezadeld stonden toen we aankwamen, dus dat vond ik wel wat jammer. Wij maakten een strandrit bij manege Duno.
Kleijer1983 schreef:Ik zag deze topic voorbij komen. Aankomende week ga ik met gezin naar zeeland zou daar graag willen paardrijden heb al wat gezocht op Google was benieuwd over nog andere suggesties zijn. Ik hoor graag adressen in de buurt van Vlissingen of Zweeuws Vlaanderen alvast bedankt.
sandyjorgen schreef:Western trail zeeland in biggekerke! Ben ik vorig jaar geweest. Super leuk. Jaar daarvoor bij manego duno. Was een afknapper. Er staat nog een ander topic hier ergens over strandritten in zeeland. Daar heb ik mijn verslag uitgeschreven. Was steeds maar 30 sec draf en dan weer stap. En dat was niet omdat we een onervaren groep hadden. Wat ik ook afknapper vond was dat er op t strand omgedraaid werd en dan zelfde weg terug gereden. Saai.
Bij westerntrail zeeland heb je eerst stukje polderlandschap, stukje bos en dan strand. Je rijdt op een ander punt het strand weer af en via bos en polder weer terug. Heel afwisselend en super mooi.