Wat is een goedkope paarden winkel met goede kwaliteit?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 05:01

In sommige gevallen klopt dat.
Maar prijsvergelijking warenonderzoek levert je 100den euro'st voordeel op.
Toen ik voor mijn hond een hartondrrzoek moest laten doen scheelde dat ruim 200 euro, te weten 90 of 300 voor een en hetzelfde onderzoek.
Daar wil ik wel 50 km voor rijden....en wel 100 ook.

En dat is met alles zo.

Maar soms kun je beter meer uitgeven en dan betaal je voor kwalitatief betere artikelen.

Op marktplaats kun je vaak zgan voor veel goedkoper krijgen.

Dus bij alles, goed kijken en vergelijken. Leve Internet je kunt het allemaal uitzoeken

Cemlys

Re: Wat is een goedkope paarden winkel met goede kwaliteit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 05:19

Decathlon kun je idd wat goedkoper shoppen. Ze hebben leuke spullen en verschillende prijsklasses. Ze werken bv met heel goedkoop spul, ideaal voor een jong ruitertje die een keer per week naar de manege les gaat en snel uit de kleren groeit. Voor een tientje vind je er een kinderrijkbroek. Voor de wat meer fanatieke ruitertje verkopen ze spullen die kwalitatief beter zijn en het langer uithouden. Zo heb ik er een keer een hoofdstel gekocht voor 40, met teugels voor 30 en dat was erg fijne kwaliteit. Rijbroeken heb ik gehad, maar ook een goedkoop uitrijdekentje, was toen eenmaal niet op zoek naar een duur ding. Werkt prima. Ze hebben altijd borden om te kijken welk product bij je past.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 06:27

Decathlon is natuurlijk niet dezelfde kwaliteit als bijv. Pk pikeur of anky, maar is zeker niet slechter dan harry's horse. Ik heb er vorig jaar een wandelbroek gekocht (spijkerbroek look a like) en heb dat ding nu 3kwart jaar wekelijks een aantal dagen aan. Broek heeft mij verbaasd van zn kwaliteit!

Annoya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 09:59

Het hangt er natuurlijk ook vanaf wat je koopt en met welk doel. Een zadel moet goed passen. Peesbeschermers moeten de benen van je paard ook echt beschermen. Met een hoofdstel of stijgbeugelriemen wil je niet het risico lopen dat tijdens een bosrit of springen je tuig ineens breekt. Dan kan gevaarlijk zijn. Kleding voor mijzelf hecht ik minder waarde aan. Ik rijd in een polo van Anky niet beter dan in een t-shirt van de Wibra.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 10:07

Ik ga vaak gewoon naar de paardenwinkel om de hoek. Die is namelijk de goedkoopste die ik ken. Maar dan moet je wel in de buurt van Rotterdam(zuid) wonen. Anders heb je er weinig aan.

Verder kijk ik met spullen altijd rond.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 12:08

Sabbientje schreef:
Ik ga vaak gewoon naar de paardenwinkel om de hoek. Die is namelijk de goedkoopste die ik ken. Maar dan moet je wel in de buurt van Rotterdam(zuid) wonen. Anders heb je er weinig aan.

sta-rho bedoel je? Die is inderdaad zeker niet duur en ben er vaak (veel) goedkoper uit als de grote winkels.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 07:25

dieseltje09 schreef:
Sabbientje schreef:

sta-rho bedoel je? Die is inderdaad zeker niet duur en ben er vaak (veel) goedkoper uit als de grote winkels.

Die bedoel ik inderdaad.

Ilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 10:22

www.goruitersport.nl
Het zijn artikelen van vaak een seizoen terug. Maar als je daar niet mee zit is het echt een aanrader

denbine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 10:26

Piaffe heeft ook veel tweedehands spullen

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 11:24

Ik ben ook erg fan van piaffe ruitersport in kuinre, vooral de tweedehands hoek *\%/* hihihi.
Maar ja, woon er ook dichtbij, helaas voor mijn portemonnee en mijn partner :D

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 07:38

TAO → ED