Ze komt aardig regelmatig op stal Balemans, dus in de buurt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ryder schreef:roooooss schreef:Ik weet niet of je echt opzoek vent naar een nieuw zadel of 2e hands zadel. Maar wanneer je op zoek bent naar een nieuw zadel. Kan ik je zeker Ali van Sella zadels aanraden! Echt ontzettend kundige man die de tijd neemt. Je kan je geheel je eigen zadel naar wens laten maken. Komt door het hele land dacht ik.
Verkoopt die westernzadels dan? Je antwoordt op WN, dit gaat niet over Engelse zadels.
chriske schreef:Roos klopt heb het niet vermeld dit omdat het in het western tack topic stond, snap de verwarring kon het helaas niet meer erbij zetten in de titel..
Het gaat inderdaad om een westernzadel!
rina schreef:chriske schreef:Roos klopt heb het niet vermeld dit omdat het in het western tack topic stond, snap de verwarring kon het helaas niet meer erbij zetten in de titel..
Het gaat inderdaad om een westernzadel!
Ja en nu is je topic buiten WN gezet. Dit gaat de verwarring alleen maar groter maken.
Sorry Mods, maar imo echt niet handig.
troi schreef:Geen zadelpasser is perfect dus van iedereen zullen er ook ontevreden klanten rondlopen.
Wat ik persoonlijk fijn vind bij gebruikte zadel is pasvorm controle dmv drukpad of sensorpad (bij een nw zadel waarvan de kale boom beschikbaar is lijkt me dit minder essentieel). Dan weet je wat er met de ligging tijdens beweging gebeurt, dus icm jouw zit. Dat heeft namelijk ook invloed op het wel of niet passen.
Geen idee overigens welke zadelpassers dit aanbieden.