Stal westfriesedijk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CarinaR

Re: Stal westfriesedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 17:53

Ik ben verre van de enige, alleen laten de andere zich niet horen

Milkberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 17:57

Ik heb er 4 jaar gestaan als pensionklant, zag deze mensen bijna elke dag aan het werk. En heb nooit een slecht woord over ze gehoord.
Denk dat je het bij het verkeerde eind hebt CarinaR.
Ook van andere ex-pensionklanten geen slecht woord gehoord. Deze mensen hebben hart voor de zaak. Ze kennen het ras door en door en willen zoals extasy hiervoor al zei, echt het beste voor de paarden.
Ik vind het jammer dat je na 1 ervaring direct een goed bedrijf zwart maakt.

nannyrana7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 20:19

Nou vraag me af of die mensen die ontevreden zijn zich wel goed hebben bedacht dat ze een draver gingen kopen en je daar wel flink mee aan het werk moet om er wat uit te krijgen kwa dressuur en dat ze alles voor je willen doen maar daar ook jou steun bij nodig hebben. Buiten rijden is hier super maar merk af en toe dat er aan mijn rijden soms de handigheid of snelheid ontbreekt die mij helpt om makkelijk in de bak te rijden en dit gaat met hulp steeds beter maar kost wel tijd en soms vind ik dat om van te balen maar verder zou ik de mijne niet kwijt willen maar voor mij geen wedstrijden .

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 22:32

Gewoon consumentenrecht...als je een product (paard) koopt die ondeugdelijk is (als rijpaard gekocht, maar is gevaarlijk) heb je het recht om het product terug te brengen.

Het is een handelsstal, dus vallen ze onder deze wet. Ze kunnen ook niet anders dus. ;)

Het is wel een kunst om een goede match te vinden. Zeker met de karakterpaarden. Dat lukt dus ook niet altijd blijkt in de praktijk.

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 23:09

extasy schreef:
Ja dan is de service toch goed van de verkopers?
En het paard kan voor de 1 gevaarlijk zijn maar voor een ander geweldig.
Ik ben een arabieren liefhebber en heb ooit een jaarling gekocht waar ik gewoon niks mee kon toen hij beleerd moest worden. Zelfs bij de bekendste training's stal in Noord Holland konden ze niks met hem. Ik kreeg hem na 6 weken terug met de woorden, sorry maar beter als dit wordt het niet. Je kunt opstappen maar daar houd het bij op.
Ik heb hem verkocht en diegene geeft hem uiteindelijk ook verkocht. Degene die hem nu heeft start cross en wedstrijden met hem en kan lezen en schrijven met hem... soms moet je gewoon de juiste match vinden. Des te beter dus dat je de service krijgt om haar terug te brengen toch? Goede service dus bij stal westfriesedijk!

Zeker weten.. hoeveel mensen nemen een paard terug die opeens 'gevaarlijker' blijkt te zijn dan gedacht.. heel weinig denk ik zomaar. Nu hebben ze de advertentie ook aangepast dus dat is tegenover ht paard onzettend eerlijk en dat kan ik zeer waarderen :)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 14:08

Ach bij mij namen ze hem na 7 jaar terug.. Valt niet meer onder t consumentenrecht groot ik :+

jill

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 17:12

Ik ben er van de zomer een aantal keer geweest en heb er in juli een merrie gekocht.
Ze waren daar erg eerlijk, ook over de mindere punten van sommigge paarden.
Zeker de moeite waard om bij ze langs te gaan !

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 17:40

Mijn man heeft daar een paard op proef genomen, drie keer op gereden, ter keuring gebracht naar de Raaphorst, paard wordt afgekeurd. Mijn man krijgt vervolgens de schuld dat hij het paard in die drie keer rijden in de duinen scheef heeft gereden. Vervolgens wordt er openlijk op het draversforum gezet dat mijn man paarden scheef rijdt. (Er staan hier zeven paarden in de wei met vele kilometers op hun naam die nog steeds niet scheef zijn). Ze namen het paard terug en heel kort daarop wordt het verkocht met de opmerking dat het probleem opgelost door massage of iets dergelijks.
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 28-12-15 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: quote verwijerd omdat dat bericht verwijderd is want voldoet niet aan ED richtlijnen

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 18:53

kionasuppie schreef:
Hallo,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een leuk paardje en stuitte nu op stal westfriesedijk. Ik heb de zoekfunctie gebruikt en er zijn zeer weinig recensies te vinden en deze zijn niet actueel.

zijn er hier mensen die ervaringen hebben met de stal?

Alvast bedankt!
Vera

Toevallig al op de Facebookpagina gekeken? Staan nu een hoop verhalen van mensen die er een paard gekocht hebben. https://www.facebook.com/StalWestfriesedijk/?fref=ts

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 18:57

Moderatoropmerking:
ED is een forum waar strenger gemodereerd wordt dan op andere fora. Lees goed de [ED] Regels en richtlijnen [ED] Ervaringen en Diensten . Ik heb namelijk een aantal berichten verwijderd die niet voldoen aan deze richtlijnen. Alleen ervaringen uit de 1ste hand mogen beschreven worden. Als er negatieve ervaringen zijn uit eigen hand, dan moeten deze goed inhoudelijk gemotiveerd en correct respectvol beschreven zijn. Berichten die dat niet zijn heb ik dan ook verwijderd. Als een verwijderd bericht gequote is en er is een reactie op gegeven dan is dat bericht logischerwijs ook verwijderd.

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 23:41

Ben zelf eigenlijk best wel benieuwd naar eventuele slechte ervaringen, heb ook interesse in deze stal namelijk :).