Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Japeloup schreef:Country Mill neemt vaak je oude zadel in als je een nieuwe koopt. Echt top mensen daar.
salamaleque schreef:Meestal word je er financieel wijzer van als je het particulier verkoopt. Ik was mijn 7 jaar oude Frank Baines zadel binnen een half uur op marktplaats kwijt iig. Heb nu een Schutte zadel en zij was niet geïnteresseerd om het in te kopen (logisch want ze heeft alleen eigen merk zadels) ook een andere zadelmaker had geen interesse om het in te kopen.
Pownie_01 schreef:Japeloup schreef:Country Mill neemt vaak je oude zadel in als je een nieuwe koopt. Echt top mensen daar.
Okee top! Heb je toevallig ervaring met die mensen? Hebben ze ook een site?salamaleque schreef:Meestal word je er financieel wijzer van als je het particulier verkoopt. Ik was mijn 7 jaar oude Frank Baines zadel binnen een half uur op marktplaats kwijt iig. Heb nu een Schutte zadel en zij was niet geïnteresseerd om het in te kopen (logisch want ze heeft alleen eigen merk zadels) ook een andere zadelmaker had geen interesse om het in te kopen.
Aah dat wist ik niet, dacht juist het omgekeerde. Dankjewel!