Goede zadelmaker regio Utrecht.... Gezocht...??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gemma_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 18:01

Hooi ik kan geen recenter topic vinden dus bij deze plaats ik even hier mijn vraag

Nemen zadelmakers je zadel eventueel ook over als je dat zou willen? Of weet iemand een zadelmaker die goed en betrouwbaar is en dat ook doet?

Japeloup

Re: Goede zadelmaker regio Utrecht.... Gezocht...??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 18:23

Country Mill neemt vaak je oude zadel in als je een nieuwe koopt. Echt top mensen daar.

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 09:21

Meestal word je er financieel wijzer van als je het particulier verkoopt. Ik was mijn 7 jaar oude Frank Baines zadel binnen een half uur op marktplaats kwijt iig. Heb nu een Schutte zadel en zij was niet geïnteresseerd om het in te kopen (logisch want ze heeft alleen eigen merk zadels) ook een andere zadelmaker had geen interesse om het in te kopen.

Gemma_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 17:43

Japeloup schreef:
Country Mill neemt vaak je oude zadel in als je een nieuwe koopt. Echt top mensen daar.

Okee top! Heb je toevallig ervaring met die mensen? Hebben ze ook een site?

salamaleque schreef:
Meestal word je er financieel wijzer van als je het particulier verkoopt. Ik was mijn 7 jaar oude Frank Baines zadel binnen een half uur op marktplaats kwijt iig. Heb nu een Schutte zadel en zij was niet geïnteresseerd om het in te kopen (logisch want ze heeft alleen eigen merk zadels) ook een andere zadelmaker had geen interesse om het in te kopen.

Aah dat wist ik niet, dacht juist het omgekeerde. Dankjewel! :)

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 18:09

Pownie_01 schreef:
Japeloup schreef:

Okee top! Heb je toevallig ervaring met die mensen? Hebben ze ook een site?

salamaleque schreef:

Aah dat wist ik niet, dacht juist het omgekeerde. Dankjewel! :)

Nee het zou wel het meest handige zijn. Zadelmakers die veel verschillende merken verkopen willen nog wel eens iets innemen en het verrekenen maar het ligt er ook aan wat je weer terugkoopt (nieuw of gebruikt oid).

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 18:16

Ik heb Jan Timmer als zadelmaker. Hij is ook te vinden op facebook.
Ben er heel tevreden over, heb eindelijk een passend zadel :)