Agradi

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:21

KoudbloedKim schreef:
Wij hebben daar zonder te overdrijven al wel 50 keer besteld.
Eerlijk is eerlijk, als je iets de volgende dag in huis wil hebben, moet je het daar niet halen, maar ze hebben vaak leuke kortingen en dat is die week tot 10 dagen wachten voor mij echt wel waard.
Nooit gehad dat iets niet werd geleverd en zelfs een keertje teveel geleverd ter waarde van 200 euro.
Dat hebben we natuurlijk netjes terug gestuurd.

Veel leuke kortingen?? Vergelijk heel goed met andere aanbieders en je zult met grote regelmaat constateren dat Agradi vaak prijzen hanteert die hoger zijn dan andere aanbieders.. Ze lijmen je met " hoge" kortingen..Niks is minder waar! Heel goed opletten dus met dit bedrijf!

maxvee1952

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-15 00:24

Ik haal mijn spullen in vervolg bij Hippo in Assen waar ik woon of http://Horze.nl.
Ondanks dat ik ook andere geluiden hoor over Agradi.
Ik heb geen vertrouwen meer in deze webshop.

Helaas

Met vriendelijke groet

M.E.ter veer

Ravenna18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 01:04

Hier ook alleen maar goede ervaringen met Agradi!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 08:55

biscaya schreef:
[naam] schreef:
Wij hebben daar zonder te overdrijven al wel 50 keer besteld.
Eerlijk is eerlijk, als je iets de volgende dag in huis wil hebben, moet je het daar niet halen, maar ze hebben vaak leuke kortingen en dat is die week tot 10 dagen wachten voor mij echt wel waard.
Nooit gehad dat iets niet werd geleverd en zelfs een keertje teveel geleverd ter waarde van 200 euro.
Dat hebben we natuurlijk netjes terug gestuurd.

Veel leuke kortingen?? Vergelijk heel goed met andere aanbieders en je zult met grote regelmaat constateren dat Agradi vaak prijzen hanteert die hoger zijn dan andere aanbieders.. Ze lijmen je met " hoge" kortingen..Niks is minder waar! Heel goed opletten dus met dit bedrijf!
Niet alles is daar het goedkoopst, maar veel dingen die wij nodig hebben gehad zeker wel.
Zeker op de momenten dat er een 30 of 40% kortingsactie liep. :)

Richard_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 15:53

Je kunt Agradi niet eens goed bereiken, ook niet als er klachten zijn. Of ze weten weinig van de producten af. Wij bestellen daarom normaal bij Landbouwwinkel.nl. Daar kun je ook gewoon bellen en telefonisch bestellen.

Die hebben vind ik verstand van zaken en geven vaak ook nog handige tips. Het assortiment is wel kleiner dan Agradi, maar de Landbouwwinkel heeft altijd goeie prijzen zonder dat gedoe met kortingsacties.

maxvee1952

Re: Agradi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-15 16:01

Hoi Richard

Ik zal daar even kijken.

Thanks

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 15:21

als artikelen op voorraad zijn heb je ze binnen een paar dagen in huis, is iets niet op voorraad kan het wel eens heel lang duren...
met bestellen kijk ik daar altijd wel naar, en dan of ik iets dringend nodig heb of niet.

ook met de aanbiedingen/prijzen moet je goed opletten, het ene artikel is een stuk duurder dan ergens anders ook al zit er hoge korting op en het andere is juist weer veel goedkoper dan ergens anders...

kwestie van goed opletten en niet iets bestellen dat niet op voorraad is als je er haast mee hebt...

Vagebond2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 18:10

Hier alleen maar goede ervaringen met Agradi volgens mij...

JenniferU

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 18:16

Hier alleen maar goede ervaring met agradi en bestel alleen artikelen die direct leverbaar zijn en via klarna ivm event terugsturen.
Dan kan ik eerst passen en daarna pas betalen nooit geen problemen mee gehad.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 11:24

altijd heb ik hele goede ervaringen met hun gehad tot nu eigenlijk.
Ik heb 1-12 een deken voor mijn paard besteld dat op voorraad was en een balletje voor mijn kat met levertijd tot 5 werkdagen. bijna 2 weken later nog niets binnen dus heb hun gemaild. Binnen het uur vriendelijk antwoord dat ze de deken alvast zouden versturen, maar het balletje kan pas 18-12 geleverd worden. Ok alles in orde. Nu vandaag is mijn orderstatus weer naar 22-12 opgeschoven voor het balletje... Heb nu ene vrij boos mailtje gestuurd, hopelijk kan er wat geregeld worden.

teugeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 23:54

Goede ervaring met Agradi
Bestel er met regelmaat
Ben zeer tevreden over hun geleverde en geretourneerde producten en afhandeling daarvan...absoluut geen klagen!

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 00:21

Wanneer producten niet op voorraad zijn is mijn ervaring dat levering langer duurt dan aangegeven.

loversyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 00:08

Ik had toch maar weer bij agradi besteld ondanks dat ik het niks vind maar nu bevestigen ze weer waarom ik er niet meer bestelde.
Eerst duurde het 2 weken voor het product op voorraad was, nu is het 3 dagen geleden verzonden maar als ik op de link klink van de bezorger hebben ze nogsteeds niks ontvangen dus kunnen ze ook niks leveren.
Nu zit er natuurlijk een feestdag tussen maar ondanks dat had het allang bij de bezorger moeten zijn

roosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 00:24

In den beginne kon je je spul heel snel in huis hebben.
Laatst paar keer dat ik er wat besteld heb moest ik echt heel lang wachten.
En dat begint me steeds meer tegen te staan.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 21:23

Ik ben tevreden, gisteren besteld en vandaag verstuurd.

Laatst een deken besteld, kreeg een mail datbdexe niet voorradig was in die kleur, andere kleur wel en zo werd die opgestuurd.

Wel goed kijken en vergelijken met prijzen, Google is my best friend ;)

loversyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 21:31

Zou eerst maar afwachten of het idd geleverd word.
Mijne is vorige week woensdag verzonden en inmiddels nogsteeds niet ontvangen door de bezorger

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 15:17

loversyl schreef:
Zou eerst maar afwachten of het idd geleverd word.
Mijne is vorige week woensdag verzonden en inmiddels nogsteeds niet ontvangen door de bezorger

Nou. Netjes afgeleverd hoor :D

Ik bestel wel alleen artikelen die op voorraad zijn ;)

Morgen maar eens controleren of de bestelling klopt. Volgens mijn ouders was er een hele grote doos bezorgt die rammelt :')
Greep met steel besteld en draadverbinders _O-

AnjaK83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 13:57

Ik heb recent een hele slechte ervaring gehad met Agradi. Ik wil graag een Rambo of Bucas deken kopen voor mijn paard en ben de prijzen een beetje in de gaten aan het houden. Nu was de Rambo Original Lite eerst 167 euro met 30% korting. Nu kreeg ik een mail van ze dat de Rambo dekens in de Supersale waren en je dus 40% korting kreeg. Dus ik dacht dat ik mooi voordelig een deken kon kopen. Wat bleek, met 40% korting was de deken opeens 184 euro!! Dus via Facebook ze er op aangesproken. Is volgens hun de basisprijs verhoogd (wat neer zou komen op een verhoging van 30%). Dus gevraagd wat de oude basisprijs dan was. Wisten ze niet en konden ze niet geven. En tijdens het gesprek telkens de vraag 'Of ik de deken nou wou kopen of dat ik alleen commentaar wou geven'. En nu hebben ze me geblokkeerd op Facebook omdat ik dit verhaal op hun pagina heb gezet. Oplichters zijn het!! 40% korting is echt geen 40% korting! Die deken koop ik wel ergens anders waar de klant wel koning is!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 13:59

dat is nu ook, met hogere kortingen zijn de rambo en amigo dekens duurder dan een paar weken geleden met lagere kortingen, en dat is heel vaak zo bij de agradi...
je moet echt in de gaten houden wat de werkelijke prijzen op andere sites zijn en als ze dan echt goedkoper zijn gelijk bestellen, want een week later zijn ze zomaar weer veel duurder (met meer korting)... :+

AnjaK83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 14:00

Dan geef ik mijn geld toch liever aan een eerlijke winkel met fatsoenlijke service en levertijden. Als ik bij de plaatselijke ruitersportzaak binnenloop krijg ik het voor ongeveer dezelfde prijs.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 14:05

ja het is een heel vreemd systeem dat ze hanteren met extreem hoge prijzen en dan koge kortingen die eigenlijk helemaal niet hoog zijn, ik heb dat in beoordelingen na aankoop van iets ook al een paar keer aan gegeven

AnjaK83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 14:08

Ik ook en nu kan ik niets meer plaatsen op hun facebookpagina +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 14:14

Je moet gewoon heel goed vergelijken en dan kun je tegen hele mooie koopjes aanlopen.

Zo is er ook een andere webshop dit met bbp's van een bekend merk adverteert en daar 20% o.i.d korting op geeft en als je dan vergelijkt met andere webshops, zijn ze zelfs met die korting nog duurder dan zonder.
Je moet gewoon zelf goed onderzoek doen.
Ik denk dat ik op die manier al wel 400 euro bespaard heb op producten, als het al niet meer is.

AnjaK83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 14:16

Ik snap dat je sowieso goed moet vergelijken maar de manier waarop Agradi omgaat met kritiek is gewoon schandalig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 14:17

Ik heb zelf nog geen ervaring met kritiek, maar laatst zijn 4 van onze 5 hooinetten afgebroken bij het 'ophangtouwtje' en die hebben wij zonder problemen vergoed gekregen.