Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! Niet alleen van de service en levering, maar ook van de kwaliteit van de producten. Tot nu toe ben ik zo blij met alles wat ik via Hypostore heb besteld. Alles erg snel geleverd gekregen, ruilen is geen probleem en altijd mogelijk en ik vind de producten gewoon weg fantastisch! Ik word er zelfs hebberig van en wil als maar meer
chimello schreef:Tot nu toe ben ik er niet tevreden over. Levering is niet gebeurd, artikel stond wel als leverbaar, lang moeten wachten op antwoord ook nog. Als ik er zelf niet achter aan was gegaan had ik volgens mij helemaal niets gehoord. Uiteindelijk geld terug gekregen en ben erg teleurgesteld dat ik erg lang gewacht heb op een zweep die ik heel erg graag wilde hebben die nu niet meer leverbaar is, baal er nog van. Enige reden dat ik het nog eens zou proberen is omdat er nog iets aan keuze is in cognac tuig.
) soms overlappen dingen net elkaar zeker als ze bijvoorbeeld uit de voorraad leveren van de leverancier. Het is heel vervelend, maar hier kan de webshop zelf echt niets aan doen. Uiteraard leveren ze jou liever ook het product (daar verdienen zij geld aan, en nu kost het geld).
Yvank_ schreef:Ik vind het mooie producten! maar jammer van de slechte kwaliteit , zowel halster als hoofdstel werden ondanks goed onderhoud snel lelijk. Rekten heel erg uit.
Nee voor mij niet meer!
, maar mijn hoofdstel van HKM van 80 euro die ik rond dezelfde tijd heb gekocht (jaar geleden) blijft vele malen mooier.x_Lys schreef:chimello schreef:Tot nu toe ben ik er niet tevreden over. Levering is niet gebeurd, artikel stond wel als leverbaar, lang moeten wachten op antwoord ook nog. Als ik er zelf niet achter aan was gegaan had ik volgens mij helemaal niets gehoord. Uiteindelijk geld terug gekregen en ben erg teleurgesteld dat ik erg lang gewacht heb op een zweep die ik heel erg graag wilde hebben die nu niet meer leverbaar is, baal er nog van. Enige reden dat ik het nog eens zou proberen is omdat er nog iets aan keuze is in cognac tuig.
Dit gebeurd heel vaak bij webshop (zelf werk ik ook voor een webshop namelijk) soms overlappen dingen net elkaar zeker als ze bijvoorbeeld uit de voorraad leveren van de leverancier. Het is heel vervelend, maar hier kan de webshop zelf echt niets aan doen. Uiteraard leveren ze jou liever ook het product (daar verdienen zij geld aan, en nu kost het geld).
) Gelukkig veel mensen die wel begrijpen als er zoiets gebeurd dat het een vreselijk inpakt heeft op alles.. Ja en mijn excuses als je er dan 2/3 klanten van de honderden tussen door schieten omdat je ondertussen nieuw onderkomen moet regelen, politie, verzekeringen, advocaten, voorraad, klanten, website aanpassen, herbouwen, tellen, verlies van alle spullen en alle andere bij komende ellende moet regelen! Je wil niet weten wat er dan even op 2(!!!) personen afkomt, ongeacht de hoeveelheid stress en verdriet dat je in 1 keer allemaal over je heen krijgt, want je ziet 5 jaar lang keihard werken voor je neus afbranden, geloof me de grond zakt niet alleen onder je vandaan op zo moment. Gelukkig doen we onze uiterste best om alles zo goed mogelijk te regelen en na zo korte tijd gelukkig alles weer goed op de rit hebben, en ja voorheen was dat bepaalde product nog op voorraad en na zo brand niet meer leverbaar omdat het niet meer gemaakt word. Nogmaals we doen ons uiterste best maar soms zijn wij ook van meerdere partijen afhankelijk bij de ene duurt dit 2 weken en de andere 3/4 maanden. Lara_Silver schreef:Een webshop kan er niets aan doen dat de klanten niet op de hoogte gehouden worden? Sorry, onzin! Ik werk in een grote garage van de VW-groep, wij openen maandelijks zo'n 1000 werkorders. Ook bestellen we enorm veel na. Klanten horen ten aller tijde op de hoogte gehouden te worden, zeker als een product niet voorradig is. Je kunt het niet maken dat zij jou op moeten bellen omdat ze al x-tijd niet meer op de hoogte zijn gehouden van hun bestelling, of zelfs gewoon helemaal niet. Je kunt het niet maken een klant zonder nieuws, product of geld te laten zitten, dat is ontiegelijk onprofessioneel. (en tevens een teken van een slordige administratie)
Lara_Silver schreef:chimello schreef:Tot nu toe ben ik er niet tevreden over. Levering is niet gebeurd, artikel stond wel als leverbaar, lang moeten wachten op antwoord ook nog. Als ik er zelf niet achter aan was gegaan had ik volgens mij helemaal niets gehoord. Uiteindelijk geld terug gekregen en ben erg teleurgesteld dat ik erg lang gewacht heb op een zweep die ik heel erg graag wilde hebben die nu niet meer leverbaar is, baal er nog van. Enige reden dat ik het nog eens zou proberen is omdat er nog iets aan keuze is in cognac tuig.
Dit gebeurd heel vaak bij webshop (zelf werk ik ook voor een webshop namelijk) soms overlappen dingen net elkaar zeker als ze bijvoorbeeld uit de voorraad leveren van de leverancier. Het is heel vervelend, maar hier kan de webshop zelf echt niets aan doen. Uiteraard leveren ze jou liever ook het product (daar verdienen zij geld aan, en nu kost het geld).
