Ervaringen met www.kramer.nl ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 18:22

Bij mij is het ook een keer voorgekomen dat er een fout is gemaakt bij het bezorgen. Ik had schoenen besteld die ik niet bleek te passen, dus terug gestuurd. De rest van de bestelling was prima, dus dat wel gehouden. Netjes een mail gekregen dat ik de schoenen terug had gestuurd en dat het geld zou worden overgemaakt.

Na 5 weken nog steeds geen geld terug, dus heb ik maar eens gebeld. Toen bleek dat ik zelf nog iets moest betalen, en dat daarom het geld nog ingehouden werd. Vreemd, want ik had alles vooraf betaald.

Na veel uitzoekwerk bleek dat ze een fout gemaakt hadden en mijn bestelling 2x naar mij toe hadden gestuurd, waarvan ik 1 natuurlijk maar betaald had. Maaarrr, die bestelling is nooit bij mij aangekomen. Volgens DHL was hij wel afgeleverd op mijn adres. Ik wist van niks.. Handtekening nagekeken en die bleek van een (ietwat demente) vrouw een paar huizen verderop te zijn. Bleek daar al bijna 4 weken een doos te staan voor mij, was ze vergeten te zeggen..

Doos terug gestuurd, geld terug gestort gekregen, dus alles heel netjes opgelost. Misschien wel wat slordig van ze, maar goed, voor mij geen reden om er niet te bestellen.

Wel... zou ik eigenlijk een cadeaubon krijgen voor de verzendkosten en die heb ik nooit gekregen, maar goed.. Daar kan ik ook wel zonder leven.

Al met al, prima service en goede producten.

Amaranth7

Re: Ervaringen met www.kramer.nl ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 18:25

Ik ben er tevreden klant, bestellingen komen altijd netjes aan. :)

Shuristar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 09:02

Ik ben ook tevreden. Paar keer besteld, geen problemen gehad.

tessad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 17:31

@joyce2: ze houden me dus ook niet op de hoogte... En stel je voor dat het pakket alsnog bij mij aankomt, dan teken ik hier toch voor? Dan stuur ik het weer terug op betaal ik het alsnog. Ik vind dit echt een hele vreemde gang van zaken. Heel vreemd dat je een goede klant (ik heb al veel besteld daar) zo slecht behandeld. Misschien zijn ze failliet? Ik bestel er in ieder geval nooit meer! Bij de paardendrogist en agradi hebben ze echt goede service, daar bestel ik voortaan wel.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 21:30

Nou hier negatieve ervaring met agradi

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 21:51

tessad schreef:
@joyce2: ze houden me dus ook niet op de hoogte... En stel je voor dat het pakket alsnog bij mij aankomt, dan teken ik hier toch voor? Dan stuur ik het weer terug op betaal ik het alsnog. Ik vind dit echt een hele vreemde gang van zaken. Heel vreemd dat je een goede klant (ik heb al veel besteld daar) zo slecht behandeld. Misschien zijn ze failliet? Ik bestel er in ieder geval nooit meer! Bij de paardendrogist en agradi hebben ze echt goede service, daar bestel ik voortaan wel.

Ik ben dan weer geen fan van Agradi... Heb er nu 3x besteld en 3x gezeik gehad!

Overigens weet ik niet zeker of je voor een pakket van Kramer moet tekenen. Ik heb zelf een webshop en als ik gewoon standaard verstuur met Track&Trace, hoeft de klant niet te tekenen. En als ik wel laat versturen met handtekening, heb ik nu helaas ook meegemaakt dat dit helemaal geen garanties geeft. Een pakket is laatst bij iemand anders afgegeven, verkeerde straat maar zelfde huisnummer. Deze persoon heeft getekend en de post doet er verder niets aan. Ze hebben wel geprobeerd het pakket terug te krijgen, maar de dame op het adres deed opeens of ze geen Nederlands sprak en ik als webwinkelier heb gewoon pech gehad en moest de spullen nogmaals versturen naar de klant. En dat terwijl PostNL gewoon heeft aangegeven het verkeerd bezorgd te hebben.

Maar goed, terugkomend op jouw probleem: even een telefoontje naar het Juridisch Loket? Het is jammer dat het zo ver moet komen, maar als Kramer je niet op de hoogte houdt en niet met jou bespreekt wat nu precies de oplossing gaat zijn, dan moet je toch wat anders gaan proberen...

tessad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 20:46

Pffff dat is vervelend joyce.... Ik heb al aangifte gedaan, dus afwachten maar weer...

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 21:05

Hier ook alleen maar goede ervaringen met Kramer.

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 21:10

Hier ook goede ervaringen. Vestjes van Stonedeek, erg blij mee. Levertijd is wel iets langer dan normaal, maar het moet dan ook uit Duitsland komen. Je kan je pakket via track en trace volgen.

Quilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 10:46

Vorige week mijn eerste Kramer pakket ontvangen en ik ben super tevreden. De levertijd zou 7 werkdagen zijn, maar ik had het 3 dagen eerder in huis. Dus dat was een fijne verrassing. Qua kosten scheelt het een hoop met de andere ruiterzaken (zoals bijvoorbeeld Epple Jeck). De kwaliteit vind ik goed.. Ben fan.

*\o/*

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 14:06

Ik vind de kwaliteit matig, maar daar is de prijs ook meestal naar.
Wat ik wel raar vond ik dat terugsturen me uiteindelijk 11.90 euro heeft gekost, beetje duur voor niks vind ik. (4.95 heen en 6.95 om terug te sturen)
Ging om een winterjas, dan verwacht ik een warme jas, maar was wat betreft dikte meer een jasje voor herfst of voorjaar.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 18:12

Als je het gehele pakket retour stuurt (dus wanneer je geen enkel item van de bestelling hebt gehouden), zouden ze je de €4,95 voor het verzenden ook terug moeten betalen. Dat is wettelijk gezien zo geregeld. De kosten voor het retour sturen zijn vaak voor eigen rekening, afhankelijk van wat er in de algemene voorwaarden staat.

Jooliieen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 13:09

Hoi iedereen,

Ik wil graag een jas bestellen bij Kramer, maar ik vind het erg moeilijk om te bepalen welke maat mij goed past.
Dus daarom mijn vraag: Valt de kleding bij kramer normaal uit?
Deze jas wil ik gaan bestellen: Gewatteerde jas Finja II met capuchon, helaas staan er geen recensies bij over de maat.
In de ene jas heb ik namelijk maat M en de ander weer maat L, aangezien ik een lang smal persoon ben.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 14:41

Ik vind het ook super lastig, daarom heb ik nog geen jas durven bestellen. Ik heb al een keer gehad dat ik een kleine maat bestelde (zo'n lange outdoor regenjas met rijsplit) en mijn vriend van 2 meter, bijna 100 kilo, paste daar dus gewoon in! Alleen de mouwen waren te kort, maar de rest kwam dus overeen met een XL voor heren, terwijl ik een dames S had besteld....

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 23:00

Bij veel kleding staat erbij dat je de maattabel moet hanteren. Ik heb mijn eigen maten opgemeten en die tabel bekeken en toen gewoon besteld (kindermaatje 176). Past precies!!

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 23:10

Ik heb er ook een jas besteld gewoon in mijn normale maat maat s dit was dan wel van hv polo een merk waar ik meer jassen van heb

Jooliieen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 20:46

Bedankt, ik heb nu 2 maten besteld, doe ik er 1 terug :)

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 20:49

Ik heb 2 jassen van Stonedeek besteld. De maat die ik normaal heb en die passen prima.