tessad schreef:@joyce2: ze houden me dus ook niet op de hoogte... En stel je voor dat het pakket alsnog bij mij aankomt, dan teken ik hier toch voor? Dan stuur ik het weer terug op betaal ik het alsnog. Ik vind dit echt een hele vreemde gang van zaken. Heel vreemd dat je een goede klant (ik heb al veel besteld daar) zo slecht behandeld. Misschien zijn ze failliet? Ik bestel er in ieder geval nooit meer! Bij de paardendrogist en agradi hebben ze echt goede service, daar bestel ik voortaan wel.
Ik ben dan weer geen fan van Agradi... Heb er nu 3x besteld en 3x gezeik gehad!
Overigens weet ik niet zeker of je voor een pakket van Kramer moet tekenen. Ik heb zelf een webshop en als ik gewoon standaard verstuur met Track&Trace, hoeft de klant niet te tekenen. En als ik wel laat versturen met handtekening, heb ik nu helaas ook meegemaakt dat dit helemaal geen garanties geeft. Een pakket is laatst bij iemand anders afgegeven, verkeerde straat maar zelfde huisnummer. Deze persoon heeft getekend en de post doet er verder niets aan. Ze hebben wel geprobeerd het pakket terug te krijgen, maar de dame op het adres deed opeens of ze geen Nederlands sprak en ik als webwinkelier heb gewoon pech gehad en moest de spullen nogmaals versturen naar de klant. En dat terwijl PostNL gewoon heeft aangegeven het verkeerd bezorgd te hebben.
Maar goed, terugkomend op jouw probleem: even een telefoontje naar het Juridisch Loket? Het is jammer dat het zo ver moet komen, maar als Kramer je niet op de hoogte houdt en niet met jou bespreekt wat nu precies de oplossing gaat zijn, dan moet je toch wat anders gaan proberen...