Ervaringen webshop dazenvanger.nl

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

DeBuurvrouw

Re: Ervaringen webshop dazenvanger.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-15 17:32

Geef je helemaal gelijk Rizette. De echte tanglefoot lijm ken ik niet maar het is in 1 seconde wel duidelijk dat er met wat knip en plak werk een bus met papiertje is gevuld.

Dit was ook een eenmalige actie van mij om bij hun wat te bestellen.

Geef dan gelijk toe dat het andere lijm is maar ''net zo goed'' oid is als de tanglefoot en daar de prijs dan ook na doen.

juliexxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 16:57

Heeft iemand die lijm van dazenvanger.nl al gebruikt? Bij mij is er nog geen enkele daas opgekomen en het is deze middag gemaakt. Enkel 1 daas die ik heb doodgeklopt en dan viel in de lijm.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 18:02

Ja die van mij hangen al een dag. En ik had gister na een paar uurtjes al het een en ander gevangen.
Maar ik heb dus skippyballen gebruikt, omdat een emmer niet warm genoeg wordt.

Afbeelding

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 13:44

DeBuurvrouw schreef:
Geef je helemaal gelijk Rizette. De echte tanglefoot lijm ken ik niet maar het is in 1 seconde wel duidelijk dat er met wat knip en plak werk een bus met papiertje is gevuld.

Dit was ook een eenmalige actie van mij om bij hun wat te bestellen.

Geef dan gelijk toe dat het andere lijm is maar ''net zo goed'' oid is als de tanglefoot en daar de prijs dan ook na doen.

Nou helaas ik heb het in het gebruik, het is prut in vergelijk met de tanglefoot lijm en na een forse regenbuit is alles weg. Het is vorig jaar denk ik overhaast aangschaft omdat tanglefoot niet meer te krijgen is en daarom ook aan mij verkocht als tanglefoot maar het lijkt er niet op , is blauw , dun , plakt slecht en loopt zo weg. Zou erg graag de origininele terug vinden.

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 12:21

Weet iemand of ze inmiddels andere lijm verkopen bij Dazenvanger in Manderveen of is het nog steeds de slecht werkende blauw lijm? In een ander topic las ik dat Luxan wel goed werkte.