wie weet er een stal bij Driebergen, Doorn of Maarn?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 18:38

Femke_Tweety schreef:
Geerestein Doorn ga ik opzoeken.

Baarn is te doen, ik werk in Soest tegen Baarn aan. (griftland college) dus dat is evt te combineren dan.
Zou Tweet/ik daar passen? En hoe heet de stalling, dan zoek ik die ook even op!

Het zal niet voor de volle 100% voldoen aan je eisen maar wellicht een optie. Ondanks dat het een manege is ervaren we weinig onrust.

Manege Zonneveld

jetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 19:08

jetm schreef:
Ik weet een stal in Leersum waar je zelf overal verantwoordelijk voor bent, binnen/buitenzetten, voeren, mesten ect.
Ik weet niet of dat ook een optie is maar je kunt daar dus echt alles zelf bepalen, hoe lang ze binnen/buiten staan, hoeveel stro je in de stal strooit en noem maar op.
Mocht het een optie zijn stuur me dan maar een pb'tje dan geef ik je het telnr van de stalhouder
De sfeer is er goed :)

Dit had ik al eens gepost in dit topic en er zijn nog plekjes vrij. 2 weilanden met losse stal (in grote stal) en 1x een wat kleinere wei (geloof 650 m2) met inloop container.
Zolang je goed voor je paard zorgt en er iedere dag iemand komt (welzijn is wel belangrijk) bemoeit niemand zich ermee of je wel niet rijdt, ijzers hebt, deken opdoet ...
De paarden staan allemaal in hun eigen wei. Normaal wel zicht op andere paarden, bij het container plekje niet. Maar dus wel echt helemaal zelf doen, daar is de prijs ook naar.
Ondanks dat je het liefst volpension hebt meld ik het toch maar even, je hebt hier wel grote vrijheid.

Femke_Tweety

Re: wie weet er een stal bij Driebergen, Doorn of Maarn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 19:46

Klinkt op zich superfijn, alleen red ik het op dit moment door omstandigheden niet om alles zelf te doen.
Heb ik in het verleden wel gedaan, en dat ging toen prima.
Maar nu dus niet haalbaar helaas.
Anders had het top geweest.

Femke_Tweety

Re: wie weet er een stal bij Driebergen, Doorn of Maarn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 16:57

Deel van de stallen die in dit topic voorbij komen heeft geen echte mogelijkheid tot buiten in de winter. (20 min paddock per dag als ik hem er zelf inzet gaat hem helaas niet worden)
Ik heb nog niet alle suggesties bekeken, maar meer suggesties zijn beslist nog welkom.

Misschien dat ik later deze week zelf nog even een topic open, iets preciezer voor mijn zoekomgeving en wensen.

Smotz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 20:40

Of 't Wilde Land, Buurtweg 12 Doorn, jaarrond op de wei. Alieke moet je dan hebben.
Naast de sportvelden, Buurtweg 5, zit Herbert Wubben met een enkele stallen/buitenbak/longeerbak. En als je de weg daar tegenover in gaat, Geersteeg, zit nog een kennis van hem die ook wat deed, weet niet precies wat dat inhield.
Buurtweg 2 is een privestal, er zijn 3 stallen in totaal.
Sterkenburgerlaan (nr 93, het witte huis ernaast hoort er niet bij) heeft nu een andere eigenaar al enige tijd, dus zou daar ook kijken (ligt tussen Driebergen en Doorn).