Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
moravita schreef:Het is vervelend (en dat meen ik oprecht!) dat dat voor jou niet was waar je naar op zoek was. Maar ik zou je er graag op willen wijzen dat dit een totaal andere opleiding is die door een compleet team in basis alleen vanuit Moravita "gehost" wordt. Dus ook door de stagebedrijven worden er lessen (praktijk en theorie) gegeven. Het is dus in die zin niet alleen iets van Moravita! Persoonlijke problemen met Moravita is rot, dat kan en dat mag. Alleen je kunt in mijn ogen niet de topstallen van Nederland, de dierenartsen en therapeuten en de onderwijsdeskundigen betrokken bij deze opleiding aanspreken op je persoonlijke ervaringen met ons.
Het is een volledig nieuwe opleiding, dus een ervaring met deze opleiding kan er gewoon niet zijn. Sorry! Het is absoluut geen aanval richting jou. Je hebt volledig het recht om aan te geven dat je geen Moravita fan bent. En daar zul je zelf ook goede redenen voor hebben. Ik heb er alleen moeite mee dat bovenstaande mensen, bedrijven etc niet gezien worden en als je deze opleiding afkraakt je hen dus ook afkraakt en dat vind ik echt jammer!
Ladybird schreef:Hoi allemaal,
in dit topic [EV] Nieuwe Nederlandse Hippische opleiding in Nederland!! kwam ik tegen dat Moravita een nieuwe opleiding aanbied.
ik ben net klaar met mijn opleiding, en ben misschien nog wel wat opzoek naar wat anders. Ik heb mijn MBO paardenhouderij, Ik twijfel best wel erg! want het kost best wel veel, en ik weet niet goed of ik dat daar allemaal voor over heb. Verder kan ik ook niet vinden of het wettelijk erkende opleiding is, anders gaat het sws over.
Maar nu hoorde en las ik ook dat er zowel positieve als negatieve verhalen zijn. Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Ik ben heel benieuwd of er mensen zijn die ervaringen hebben met Moravita.
Groetjes,
Citaat:Omdat er op dit forum met enige regelmaat moeilijke onderwerpen besproken worden, gelden er strengere regels dan op andere delen van Bokt. Dit geldt vooral voor het delen van negatieve ervaringen met bedrijven en ondernemers. Dit is toegestaan, maar onder een drietal voorwaarden.Posts die niet aan deze voorwaarden voldoen, zullen worden verwijderd.
- Je ervaring moet uit de eerste hand zijn. Het is niet toegestaan om ervaringen uit de tweede hand te beschrijven, of roddels/geruchten te noemen.
- Kritiek moet gefundeerd zijn. Dus niet alleen melden dat iets niet goed is, maar uitleggen waarom.
- Je ervaring moet neutraal geschreven zijn.
- Waarschuwingen en/of waarschuwingstopics zijn niet toegestaan
Reageren in een topic op ED is ook toegestaan als je zelf geen ervaring hebt met de dienst. Maar, alleen als je reactie inhoudelijk wat toevoegt en de topicstarter wat aan je reactie heeft. Berichten waarin gespeculeerd wordt, of die opruiend of beledigend van aard zijn, zijn niet toegestaan. .
Citaat:
- Dat het is toegestaan om een bedrijf negatief te bespreken, betekent niet automatisch dat je het moet doen. Als je een probleem hebt met een organisatie of bedrijf, neem dan altijd eerst contact met hen op en geef hen de kans om tot een oplossing te komen.
- Op het moment dat je als ondernemer te maken krijgt met negatieve reacties op Bokt.nl en je daar vragen over hebt of je van mening bent dat er sprake is van smaad of laster, kun je contact opnemen met support@bokt.nl.
- Deze informatie vind je uitgebreider terug op deze pagina op de Bokt Wiki.
Anoniem schreef:Ik ben een stille meelezer, maar wil toch even reageren. Ik ben het helemaal met je eens Ladybird! Zouden de mensen die pb's hebben gestuurd ook hier willen reageren? Het hele doel van dit topic is om ervaringen met Moravita te bespreken, maar zolang mensen ze niet willen/durven plaatsen heeft zo'n topic natuurlijk niet zo veel zin. Nu is het vooral gissen naar de ervaringen (op een enkeling na die wel zijn ervaring heeft gedeeld).
Ik zou jouw ervaringen bijvoorbeeld ook graag horen Cinderella! Ik vind het erg jammer dat er door de mods zoveel berichten zijn verwijderd. Waarom mogen negatieve ervaringen niet open worden besproken? Die lees ik namelijk ook graag (evenals de positieve).