Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
upendo schreef:Mailtje gestuurd voor het aanbod, want dat wordt overal neergezet. Nooit een reactie op gehad en als ik alle negatieve reacties lees, afgezien van die ene gekleurde positieve ben ik blij dat wij er nooit zijn wezen kijken.
Anoukwander. Onzin. Een goede PRE koop je niet voor dat geld. Anders hadden ze niet op transport gestaan voor zo weinig geld. Die Spanjaarden weten prima wat ze wel of niet weggeven hoor.
Anoukwander schreef:Ik ken de eigenaresse daarom weet ik de prijzen! En daarbij komt als het paard normaal deed op de stal waarom is het dan de stal zijn schuld als het ineens een probleempaatd is? De paarden worden goed getraind dus als er vervelend gedrag naar boven komt dan zien ze dat best snel. En nee ik zeg niet dat het aan de koper ligt als een paard vervelend wordt maar het kan van alles zijn! Er zijn ook genoeg goede reacties op deze stal... dat er dan een ‘pechgeval’ tussen zit....
Kinke schreef:Anoukwander schreef:Ik ken de eigenaresse daarom weet ik de prijzen! En daarbij komt als het paard normaal deed op de stal waarom is het dan de stal zijn schuld als het ineens een probleempaatd is? De paarden worden goed getraind dus als er vervelend gedrag naar boven komt dan zien ze dat best snel. En nee ik zeg niet dat het aan de koper ligt als een paard vervelend wordt maar het kan van alles zijn! Er zijn ook genoeg goede reacties op deze stal... dat er dan een ‘pechgeval’ tussen zit....
Kijk, preken voor eigen parochie dus. Overigens geloof ik ook niet dat op een handelsstal, waar het een komen en gaan van paarden is, deze 'goed getraind' worden.
Anoukwander schreef:De paarden worden gewoon goed getraind. Ik heb verschillende probleempaarden gezien die echt vals waren waar na een paar weken goede training kleine kinderen op kunnen rijden! En volgens mij wordt er naar eigen ervaringen gevraagd dus misschien minder frustratie op m’n punten gooien en m’n MENING en ERVARING respecteren.
Lynn_Nikita schreef:Bijna 3 uur in de auto gezeten om erachter te komen dat het bomproef braaf paard waarvoor je al een aantal keer over gemaild hebt onder het zweet als een idioot door de bak te zien crossen met een andere kijker. Ik had een afspraak voor dit paard en heb duidelijk aangegeven dat ik een paard nodig had om mijn vertrouwen bij terug te krijgen. ik mocht er ook nog op een anders hadden ze vast iets anders staan. Ik heb mij omgedraaid en ben weer 3 uur terug naar huis gereden