Wie heeft er ervaring met Marcel Meijer uit Bunde.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jackyline

Re: Wie heeft er ervaring met Marcel Meijer uit Bunde.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 17:30

Nee mij niet bekend waarom. Ik heb er geen problemen mee. Het is een zeer gevoelig en voorwaarts dier. Ze spiegelt de ruiter erg.

Dustyenmax18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 09:45

Hij heeft mijn paard wat ik met spat aan hem verkocht had voor buitenritten ook binnen een week doorverkocht..

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 19:08

Dit is heel erg vervelend is (ook emotioneel) , maar wat zegt de verkoper er zelf van? Hebben jullie al contact met hem opgenomen? Aangezien het een handelaar is, heb je volgens mij ook gewoon recht op garantie. Klinkt hard, want we hebben het over een levend dier, maar aangezien het al binnen een maand duidelijk was dat het paard een gebrek had, heb je gewoon recht op geld terug, dier terug.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 19:19

Hij koopt paarden liefste zo goedkoop mogelijk,verkoopt ze dan met valse omschrijving.gebeurt bij kennis van mij.verder ken ik hem ook ik zelf zou mijn paard er zeker niet aan verkopen

Josje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 17:17

Jammer dat als je voor de 2e keer binnen 3 dagen gaat kijken en dat ook afspreekt, je op de dag zelf een sms ontvangt om te horen dat het paard verkocht is.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 21:50

Josje84 schreef:
Jammer dat als je voor de 2e keer binnen 3 dagen gaat kijken en dat ook afspreekt, je op de dag zelf een sms ontvangt om te horen dat het paard verkocht is.

Ben maar blij. Kan beter ergens anders heen gezien mij ervaring en alle andere verhalen

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 23:01

Josje84 schreef:

Zo gaat dat helaas in de paardenwereld. Wij hebben dit een aantal jaar geleden gehad met een pony toen we in de middag strandden met autopech, diezelfde avond was de pony al verkocht aan andere mensen. En dit jaar met een paard, vanwege studie konden we pas een week later nogmaals komen kijken en hadden aangegeven serieuze interesse te hebben maar ook die was helaas verkocht voordat we een tweede keer konden gaan.

Josje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 19:17

Ik heb wel contact gehad met de vorige eigenaresse. Zij had hem daar ingeruild op een ander paard. Dat paard stond eerst nog elders. De pech was dat ik reageerde op een advertentie van Marktplaats, maar toen bleek hij al bij Marcel te staan. Het beestje zou sowieso gekeurd zijn geworden door mijn eigen arts, die hem ook al kende, in negatieve zin.

Janice18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 09:03

Ik heb helaas ook ervaring met deze oplichter. Bij mij is hij met zijn vrouw en "kind" naar mijn pony komen kijken en vertelde mij dat de pony bedoelt was voor zijn dochter. Nadat hij enorm veel van de prijs heeft afgekregen omdat hij ons beloofde haar een goed thuis te geven kwamen we er te laat achter dat we zijn voorgelogen. Nog geen week later stond mijn pony dan ook op marktplaats met een tekst erbij dat ze wedstrijden gelopen had en geschikt was voor elke soort ruiter, wat alles behalve de waarheid was. Tevens hebben ze weer een ander kind bij haar op de fotos gezet. Na lang zoeken ben ik erachter komen dat het meisje wat bij de bezichtiging erbij was ook helemaal niet zijn dochter is.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 09:24

De zoon van hem is geen klein kind maar ene flinke jongen van ik schat 17 jaar oud. Ik weet niet of hij ook kleinere kinderen heeft. Misschien iemand van stal?
Wat erg dat hij gewoon mensen en kindern gebruikt om zich als gezin voor te doen, bah bah

Janice18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 09:31

Naast het feit dat het veel pijn doet wanneer iemand je voorliegt is het ook nog eens heel gevaarlijk paarden met een verzonnen verhaal te verkopen!

XNonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 09:47

Heel toevallig dat ik dit hier tegen kom!
heb namelijk ook jaren geleden (2009?) een pony bij hem gekocht.
Na het hele land door te hebben gereden pas daar te horen gekregen dat de pony lucht zoog... Maar we hebben de pony uiteindelijk toch gekocht.
Ook bij ons vertelde Marcel dat de pony voor zijn zoon was, maar er niet meer naar omkeek en daarom werd hij in de manegelessen gebruikt. Maar dat zal dus ongetwijfeld niet helemaal waar zijn geweest.
Omdat mijn ouders en ik toch een beetje twijfelden heeft hij ons het telefoonnummer van de oude eigenaresse gegeven.
De oude eigenaresse klonk heel enthousiast en stuurde ons nog allemaal foto's van haar dochter met de pony op wedstrijden. Heb toen ook nog goede uitslagen gevonden van kampioenschappen e.d., en dit gaf ons de doorslag. Heb ook later nog contact met haar gehad, ze wilde altijd graag weten hoe het met hem ging.
Heb jaren ontzettend veel plezier van deze pony gehad. Hij verkoopt dus ook zeker goede paarden, maar echt betrouwbaar is deze man niet.

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 10:16

Is dit de handelaar die altijd met Bunde als woonplaats adverteert op Marktplaats?

Rivjenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 13:43

Rizette schreef:
Is dit de handelaar die altijd met Bunde als woonplaats adverteert op Marktplaats?

Ja dat is die. De stal is ook in Bunde dat klopt.maar hij adverteert ook onder de plaatsnaam Meerssen. Vaak een soortgelijke tekst bij de advertentie. En idd vaak geschikt voor elke ruiter, ook autistische etc. Ook goede stalmanieren en altijd braaf -O-

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 13:29

Ik vind de paarden er vaak erg slecht /mager uitzien. Alsof het vaak beestjes zijn die al helemaal op zijn, vandaar dat ik het ook onthouden heb.

Josje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 23:19

Adverteert onder de naam "pony". Er klopt niks van de intenties van deze man. Nu stomtoevallig mensen getroffen door mijn werk, die 4 weken geleden een "braaf" paard bij hem kochten, na 3 keer te zijn gaan kijken en rijden. Dit paard heeft nu de dochter al diverse keren vies eraf gebokt. Paard blijkt na 2 weken dus niet het brave dier dat ze mee naar huis namen. Erg teleurstellend voor het gezin en gevaarlijk!

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 11:22

Rivjenn schreef:
Rizette schreef:

Ja dat is die. De stal is ook in Bunde dat klopt.maar hij adverteert ook onder de plaatsnaam Meerssen. Vaak een soortgelijke tekst bij de advertentie. En idd vaak geschikt voor elke ruiter, ook autistische etc. Ook goede stalmanieren en altijd braaf -O-

En volgens mij woont diezelfde handelaar nu op Marktplaaats in Cadier en Keer?

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 11:23

En de naam is nu M

Janice18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 17:15

Cadier en keer zijn 2 andere mannelijke handelaren. Hetzelfde verhaal helaas..

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 18:03

Woon je daar in de buurt Janice18?

Rivjenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 18:09

Janice18 schreef:

Dat is wrschlk zijn broer

LisaFalco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 18:13

Is inderdaad een rare bedoeling daar. Als je de advertenties onder de naam pony alleen al bijhoudt, bij elke advertentie staat hetzelfde. En die zoon, dat is inderdaad een flinke vent en die staat ook vaak genoeg op foto's bij advertenties.

Ik heb daar toen 4 keer gereden omdat ik dat als keuzeles had gekozen bij gym toen ik nog op de middelbare zat. Paarden zien er op zich niet slecht uit. Echter hoe ze les gaven.. gewoon bagger. Zeiden zelfs tegen een meisje die al sinds ze klein was niet meer rijdt: laat de pony even aan de teugel lopen dan maken we even een foto voor marktplaats 8)7

Edit: hadden mij ook al bijna een paard willen aansmeren. Die vrouw bleef maar zeggen dat het paard waar ik op zat zo geweldog was en zo'n goeie afstamming had. :')

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 18:20

Ergens vind ik het heel sneu dat mensen zo bedonderd worden en paarden zo behandelt maar word het nu echt geen tijd dat mensen nu zelf eens hun verantwoording nemen, een paard met ernstige gebreken laat je inslapen of slachten, dan weet je zeker dat hij/zij niet de handel in gaat. En als koper zorgen voor keuringen en niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten voorkomt vaak veel ellende.

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 12:46

Rivjenn schreef:
Janice18 schreef:

Dat is wrschlk zijn broer

Toch wel? Ik had ook al het idee dat het zo'n zelfde soort adv was. Dus de broer adverteert ook onder verschillende plaatsnamen?

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 12:11

bigone schreef:
Ergens vind ik het heel sneu dat mensen zo bedonderd worden en paarden zo behandelt maar word het nu echt geen tijd dat mensen nu zelf eens hun verantwoording nemen, een paard met ernstige gebreken laat je inslapen of slachten, dan weet je zeker dat hij/zij niet de handel in gaat. En als koper zorgen voor keuringen en niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten voorkomt vaak veel ellende.

Eindelijk iemand die het snapt. Zeker niet netjes van de handelaar maar hoe komen die kapotte paarden daar uberhaupt terecht? ;)