Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wendy schreef:EsmeeBlom schreef:Het hele doel van jezelf verzekeren is toch, dat wanneer het nodig is je meer kan declareren dan dat je betaald?
Nee dus. Maar zo lang mensen dit blijven denken, gaan óf de premies omhoog, óf worden alle grote risico's er uit gegooid.
Zoals gezegd: een verzekering is geen filantropische instellingDie moeten gewoon winst maken.
EsmeeBlom schreef:Wendy schreef:
Nee dus. Maar zo lang mensen dit blijven denken, gaan óf de premies omhoog, óf worden alle grote risico's er uit gegooid.
Zoals gezegd: een verzekering is geen filantropische instellingDie moeten gewoon winst maken.
Dat snap ik uiteraard, maar wat is de meerwaarde van jezelf verzekeren als je zodra het declareren meer is dan de premie eruit gegooid wordt.
Jezelf verzekeren is jezelf toch indekken voor het risico dat dat gebeurd.
. EsmeeBlom schreef:Je eerste gedeelte is precies wat ik probeer te zeggen maar duidelijk niet overkomt.
max66 schreef:ik las trouwens ergens (in dit topic?) dat iemand een paardenverzekering had waar alleen de WA nog verzekerd was.
Imo betaal je dan teveel.
Bij mijn (persoonlijke) WA/AVP verzekering is schade veroorzaakt door huisdieren (hier horen ook paarden bij) gewoon verzekerd. Het is dus niet nodig hier een aparte (paarden)verzekering voor af te sluiten.
P_Fashion schreef:Ik heb zelf daar ook een verzekering maar nu twijfel ik of ik het niet moet opzeggen. Iemand enig idee?
Tessebes schreef:Ik had deze week ook een vreemde brief van Hippozorg, over dat ze mn declaratiegedrag in de gaten gaan houden. Ik voelde me niet aangesproken, maar nu ik dit lees... Ik wilde vorig jaar al overstappen toen ze het eigen risico veranderd hadden, maar paard was toen kreupel en dan neemt geen andere verzekering je aan.
Ik vind het schandalig. misschien kun je bijvoorbeeld op Facebook een groep voor gedupeerden starten, en dan gezamenlijk actie ondernemen, met een groep bereik je toch vaak meer.