xLianneeee schreef:De swaen zit je idd rond de 200.
Ligt eraan of je zelf uitmest of niet. Ze gaan zomers wel 24/7 de wei op, daar betaal je niet minder voor zeg maar. Ze rekenen 2 euro per dag erbij voor uitmesten. (dat is wat ze tegen mij zeiden)
En in de zomer staan ze buiten in modderige weitjes met slechte afrastering en verlies je de laarzen in de modder als je ze wilt halen

en is er geen bijvoer beleid. Ze voeren wanneer ze het zelf nodig vinden en wel de volle pond betalen in de zomer, net zoals in de winter, terwijl ze niet worden binnen/buiten gezet en ook niet worden bijgevoerd.
Ik ben daar weg gegaan toen mijn paard steeds dunner werd en ik vroeg of ik hooi mocht pakken, maar mocht geen baal openen voor 1 paard, dan kwam daar schimmel op. Nee, dat snap ik ook wel.. Maar ik wil wel mijn paard kunnen voeren wanneer ik dat wil.
Wel leuke mensen, dat wel, maar ik was niet tevreden over dat beleid. Ben toen ook op de 1 op andere dag weg gegaan. Mijn paard niet mogen voeren en daar wel voor betalen, nee hoor, daar pas ik voor. Het was ongeveer ook 150 of 175 in de maand als ik het me goed herinner.
Wezuperbrug snap ik wel. Dat is best ver.
Raaphorst vond ik erg leuk om te staan. Superleuke mensen! Het enige was dat ze mij in de winter te laat buiten kwamen. Zeggen dat ze vroeg buiten kwamen te staan, ook in de winter, voordat ik daar ging staan, en dan om 11 uur aankomen en stonden ze nog op stal. In de winter dus een paar uurtjes buiten, maar in de zomer wel op normale tijden. Ik weet niet hoe dat nu is. En verder leuke mensen, goed voer, wel zelf voer klaarzetten en zelf uitmesten, dus je moet wel elke dag heen. Maar het was wel gezellig. Bak word redelijk onderhouden en baklicht is ook erg fijn. Ik zat soms uren nog op die stal na, ondanks dat ik klaar was, met iedereen te kletsen

Was toen 175,- geloof ik.
Amerveld nooit op gestaan, maar goede dingen over gehoord.
Verder nog een doe het zelf stal bij Ineke Eggens in Witten. Witterzomer 3a. Heb ik bijna 3 jaar gestaan. Alles zelf doen, uitmesten, wei uitmesten, weiland mesten, binnen en buiten zetten, inkoop voer, hooi en vlas etc.. Echt alles zelf. Maar dat vond ik erg prettig. En af en toe even een praatje met Ineke, ook leuk. Je moet wel met het type mens om kunnen gaan, maar als je dat kan, is het een erg fijne plek. 80,- huur, maar je moet wel de rest zelf bijkopen.
Dan nog een stal bij Lisette in Witten, maar hoe het daar heet of welk adres, dat weet ik zo niet... Maar ook erg goede dingen over gehoord. Mooie stallen, fijne bak, fijne weilanden, goed voerbeleid, pal naast het bos.. Prijs en de tijden dat ze buiten staan en wat je zelf moet doen dat weet ik allemaal zo niet.. Maar kan het wel voor je navragen.