Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Daphne__ schreef:Paardentandarts. En dan geen gebitsverzorger, maar echt een tandarts. Ook de dierenarts komt niet meer in de mond van mijn paarden.
Hierdoor;
[VVDD] Het gevolg van een slechte tandarts/gebitsverzorger....
Ik laat Ron Slob komen en betaal 95,- euro per paard/pony, dat is inclusief verdoven, boekje met wat er gebeurd is en reiskosten.
rumay schreef:Ik ga toch ook niet naar de huisarts voor mijn tanden dan ga ik toch echt naar de tandarts.
Heb een paardentandarts die ook VA is en dus mag verdoven, hij heeft veel opleiding gedaan oa in Amerika en tja is niet altijd even tactisch maar ik vind hem goed en kundig en dat vind ik belangrijk.
En ik geloof niet dat je een paard goed kan behandelen (dus ook helemaal achterin) zonder verdoving of je moet echt een super braaf paard hebben. En met de hand vijlen heb ik dingen van gezien die echt weerzinwekkend waren omdat je vaak met de hand niet helemaal achterin kan komen.
Maar ieder voor zich wat je wil en persoonlijk liever 1x per jaar € 150,- dan 2x een beetje en eigenlijk nog niet goed.
kvulden schreef:Def schreef:Wij laten hier in omgeving Apeldoorn Bas Cornielje komen.
Erg tevreden. Paardentandarts en neemt een dierenarts mee voor de verdoving.
En neemt de dierenarts mee? Is dat dan niet extra duur?
TinkerTreas schreef:Ik heb pas geleden een tandarts laten komen. Sally werd verdoofd en elektrisch gevijld. Ik ben echt super tevreden hoe dat ging, heel anders dan zonder verdoving met de hand. Dat laat ik nooit meer doen, dan betaal ik maar meer.
[ [url=m/uchf6f.jpg]Afbeelding[/url] ]